סיוסטדט התראיין בשבדיה: "הערך שלי עלה, לא מודאג מסיום החוזה"

רסמוס סיוסטדט
רסמוס סיוסטדט | דני מרון

קשר הפועל חיפה הבהיר: "הסוכן שלי יודע שגם הישארות על הפרק, אבל אני בטוח שאמצא קבוצה חדשה אם לא". בהפועל חיפה ימתינו ימים הקרובים לפאבלס שטיינבורס, אחרת ינסו לצרף לעמדת השוער את גלזר או ניצן

(גודל טקסט)

הפועל חיפה סיימה את העונה בשבוע שעבר עם הפסד 1:0 למ.ס אשדוד, ובמועדון מתכננים בימים אלה את הסגל לקראת העונה הבאה ויעשו הכל כדי שהיא תהיה טובה יותר. המאמן חיים סילבס כבר הבהיר כי ישמח לעשות רענון בסגל הקבוצה, כאשר חלק מהשינויים יהיו בקרב השחקנים הזרים. הבעלים יואב כץ כבר הבהיר בפני ספורט1 כי אף אחד מהשחקנים הזרים לא יקבל העלאה בעונה הבאה וככל הנראה חלקם יעזבו את הקבוצה.

מי שבוודאות יעזוב את חיפה הוא השוער ארנסטס שטקוס שחתם בבית"ר ירושלים ובחיפה כבר סימנו את פאבלס שטיינבורס כשוער לעונה הבאה. האחרון טרם קיבל את השחרור מקבוצתו הפולנית, ארקה גדיניה, ובחיפה מתכוונים להמתין לתשובתו בימים הקרובים. אם השוער הלטבי לא יוכל להשתחרר מקבוצתו אז בחיפה ינסו לצרף שוער ישראלי בדמותם של איתמר ניצן ועומר גלזר. "עמדת השוער הכי מטרידה אותנו והשבוע אנחנו חייבים לסגור שוער חדש לקבוצה" אמר גורם במועדון והוסיף: "תמיד היה לנו הצלחה בשוערים הזרים אבל גם המועמדים הישראליים באיכות הגבוהה ביותר".

מעבר לרצון להתחזק אז המאמן חיים סילבס יבחן במהלך מחנה האימונים את השחקנים המושאלים של הקבוצה שלא שיחקו במועדון העונה. בין השאר מדובר בעידן גולן שהושאל להפועל רמת גן, סער פדידה שהושאל לראשון לציון וענר שכטר שהושאל להפועל עפולה.


ארנסטס שטקוס. מי יחליף אותו בין הקורות? (אודי ציטיאט)

ועוד בהפועל חיפה, הבוקר התפרסם בשבדיה ראיון עם הקשר רסמוס סיוסטדט, שנבחר לשחקן העונה של האוהדים. הקשר הודה כי לראשונה בקריירה, הוא מאוד רגוע לאחר סיום חוזה: "אני לא דואג מכך שהחוזה מסתיים, כי אני בטוח שאמצא קבוצה אם אצטרך. הארכת חוזה זו אופציה כמובן והסוכן שלי יודע את זה".

סיוסטדט שב לשבדיה השבוע, לאחר שליגת העל הסתיימה, וסיפר כי בעשרת הימים הקרובים הוא מתכוון לנוח ולא ולהתעסק בדבר. על העונה האחרונה אמר: "ברור שאנחנו מאוד מאוכזבים, אבל היינו רק נקודה מהעפלה לפלייאוף העליון. לא ניצחנו 12-13 משחקים ואיבדנו ביטחון, אני לא יודע להסביר איך זה קרה. הייתה פאניקה לתקופה. אני גאה בתואר שניתן על ידי האוהדים, זה היה מפתיע ואני שמח שהם העריכו את המשחק שלי ואת העובדה שנתתי הכל על המגרש. בסך הכל אני מרגיש שהערך שלי עלה בשנתיים שלי בישראל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי