נשאר עם אביטן: הפועל תל אביב תחזיר את ירין פרץ מחדרה

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

המאמן החדש של האדומים התחיל בהכנות לקראת העונה הבאה, והראשון שהוא מביא הוא הבלם המושאל לקבוצתו הקודמת. גם מתיאוס צפוי להגיע. גוטליב אמור לחזור עם הצעה מרוסיה, עדיין חוסר ודאות לגבי עתידו של דגני

(גודל טקסט)

מאמן הפועל תל אביב ניסו אביטן החל היום (ראשון) את הפגישות עם מנהלי הקבוצה וההכנות לקיץ. אחד השחקנים הראשונים שאביטן מתכוון להחזיר למתחם חודורוב הוא הבלם המושאל להפועל חדרה ירין פרץ, ששיחק תחתיו בעונה האחרונה. גם שמו של הבלם הספרדי דויד מתיאוס מחדרה, שיהיה חופשי בעוד שבועיים, מוזכר כמועמד להגיע.

בקבוצה ממתינים לבלם אדי גוטליב שהמריא לחופשה, כדי שיביא שם קבוצה מרוסיה שהתעניינה בו לאחרונה כאשר קבוצת אופה היא המועמדת המובילה. למאמן ניסו אביטן לא ברור עדיין מה הכוונות של אוראל דגני, שיכול להשתחרר תמורת 200,000 יורו לאירופה או תמורת 400,000 יורו לקבוצה בישראל. אם המגן הימני עידן כהן יעבור את המבחנים בלוס אנג'לס מהליגה האמריקאית, עשוי דגני לתפקד בעונה הבאה כמגן ימני.

כפי שפורסם כאן לראשונה, לקשר רמזי ספורי חוזה המסתיים בעוד שנה, אבל הוא יכול לעזוב תמורת חצי מיליון דולר. בנוסף, במועדון מתכננים להשאיל את הקשר רז כהן והחלוץ הסרבי פייסל מוליץ' למועדון אחר.

אביטן. רוצה להמשיך עם השחקנים שלו (דני מרון)
אביטן. רוצה להמשיך עם השחקנים שלו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי