בלבול: "אם היו אומרים לי שניאבק על אירופה, הייתי קונה"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה הודחה לאחר ה-1:1 נגד מכבי תל אביב: "אחרי השער שלהם נכנסנו לפאניקה", אבל היה אופטימי: "הראינו אופי. חבשי? סמכתי עליו, הוא אמר שהוא בטוח ב-100%". איביץ רתח: "חייבים לשחק בשביל הקבוצה"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה אמנם סיימה בתיקו 1:1 דרמטי עם מכבי תל אביב הערב (ראשון), אבל אף אחד מהמעורבים לא יכול להיות מרוצה. לא בלבול, שהשחקנים שלו נראו לא טוב ברוב חלקי המשחק, ובוודאי לא איביץ' שפספס הזדמנות להשלים סוויפ 0:4 על הירוקים.

"היינו הקבוצה השולטת עד הדקה ה-55, אחר כך התבלבלנו ואיבדנו ריכוז", אמר איביץ' לאחר המשחק, "השחקנים שיחקו בשביל עצמם. אם אתה רוצה לנצח, אתה צריך לשחק בשביל הקבוצה ולא בשביל עצמך. הם היו יכולים לנצח בשנייה האחרונה בלי לשחק כמעט. היינו יכולים להבקיע שלושה שערים במחצית הראשונה ולא עשינו את זה. אני כועס, כשאתה סופג בדקות הסיום וכמעט מפסיד זה מכעיס אותך".

איתי שכטר, שבישל ליונתן כהן את השער הראשון במחצית הראשונה, אמר: "לקבל גול במצב נייח דקה לסיום זה מאכזב, הסוף תמיד משליך לעונה הבאה. אנחנו עובדים קשה כדי לסיים את העונה בטעם טוב. במחצית הראשונה היינו יותר חדים, בשנייה התעייפנו. הם לא הגיעו להרבה מצבים חוץ משני מצבים נייחים בסיום. אנחנו נלמד ונשתפר".

שכטר.
שכטר. "אם כבר לספוג, במשחק עם פחות חשיבות" (מאור אלקסלסי)

השער בדקות הסיום: "לפעמים אתה כובש בדקות הסיום ולפעמים אתה סופג, אם כבר לספוג אז במשחק שהובלנו בו ושלא היתה לו הרבה חשיבות. מאוכזבים מהגול אבל נלמד ממנו. המאמן מכין אותנו, וגם העובדה שכל משחק משפיע על העונה הבאה ויש תחרות. יש לנו עוד משחק ונעשה הכל כדי לנצח בו".

היכולת הטובה שלו במשחק: "במשחקים האחרונים נכנסתי לעניינים אחרי תקופה לא טובה, שמח שבישלתי ושהיה לי משחק טוב".

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול היה מעט יותר אופטימי: "הם היו טובים יותר, שלטו יותר בכדור. אבל הראינו אופי. היו לנו פציעות, הרבה מאוד תהפוכות. זה נכון שיש לנו דברים לשפר כמו להחזיק בכדור יותר טוב וליצור יותר מצבים, אבל יש דברים טובים לקחת מהמשחק".

בלבול ואיביץ'.
בלבול ואיביץ'. "כל התקפת מעבר שלהם היתה חצי גול" (מאור אלקסלסי)

הפציעה של עאיד חבשי, שלא רצה להיות מוחלף: "אנחנו שאלנו אותו יותר מפעם אחת, הוא אמר שב-100% הוא בסדר. אני סומך על השחקנים שלי וכשהוא אמר שהוא לא יכול הורדתי אותו".

היכולת של שחקניו: "אחרי הגול שספגנו נכנסנו לפאניקה, כל התקפת מעבר שלהם היתה חצי גול. במחצית השנייה התעשתנו וניסינו ליצור יותר".

הקרב נגד מכבי נתניה בשבוע הבא: "זה משחק של עונה, גמר גביע. משחק על הכרטיס לאירופה ומכבי חיפה רוצה להיות שם. אם כשהגעתי הייתם אומרים שניאבק על אירופה, הייתי קונה את זה".

שחקני מכבי חיפה חוגגים.
שחקני מכבי חיפה חוגגים. "אנחנו לא מפחדים" (מאור אלקסלסי)

הקפטן נטע לביא אמר: "אם היו לי הסברים לעליות וירידות, היינו מנצחים. נבוא למשחק הבא כאילו זה גמר גביע וננסה לעשות את המשימה. אנחנו לא מפחדים. אנחנו נעשה הכל על מנת להבטיח אירופה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי