קלר לא יוכל להיות המאמן הראשי של חדרה, שוורץ התפטר

רון קלר
רון קלר | דני מרון

לספורט1 נודע שמועמדותו ירדה מהפרק משום שחסר את תעודת הפרו והקורס לא עתיד להיפתח בקרוב. גורם בחדרה: "מאמן ראוי, זמנו יגיע". אורי גוטמן ושרון מימר מועמדים. היו"ר שוחח עם ראש העיר וסיים את תפקידו

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה אמנם הפסידה אמש (ראשון) להפועל באר שבע אבל נראה כי זה הדבר הפחות משמעותי עבור ראשי המועדון כאשר בין השאר ישנן מחלוקות גדולות בין קברניטי הקבוצה, כשטרם הוחלט מי יחליף את ניסו אביטן שחתם בשבוע שעבר בהפועל תל אביב והיום גם נודע כי היו"ר יקיר שוורץ סיים את דרכו לאחר שיחה עם ראש העיר.

בכל הנוגע לעמדת המאמן, לספורט1נודע כי במהלך היום נערכה פגישה בין רון קלר שעמד על הקווים אתמול לבין ראשי המועדון, יו"ר הקבוצה עד היום יקיר שוורץ והיועץ המקצועי אורגן גולן, בה מועמדותו של קלר ירדה מן הפרק על אף שהיה מועמד משמעותי. הסיבה: לקלר אין תעודת פרו והקורס לא צפוי להיפתח בשנה הקרובה. בהנהלת הקבוצה אמר לקלר: "אתה מאמן ראוי והצ'אנס שלך עוד יגיע, אך בשלב זה תישאר כעוזר מאמן". בקבוצה היו מרוצים מניהול המשחק של המאמן אתמול. אחת האופציות שבחדרה לוקחים בחשבון היא מינוי מאמן בעל תעודת פרו לצד קלר כעוזר, כפי שעשו במ.ס אשדוד. עוזר מאמן בני יהודה אורי גוטמן ושרון מימר, שפוטר מהפועל חיפה, נמצאים אף הם בתמונה. בחדרה ציינו כי גם עוזר מאמן הקבוצה

לאחר מכן נערכה פגישת הבהרה בנוכחות ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן עם אורן גולן ויקיר שוורץ, במהלכה ביקש שוורץ לסיים את תפקידו במועדון. ראש העירייה קבל את החלטתו, אך דרש כי הניהול הכספי של המועדון יעבור לידיה של המשקיפה עו"ד אלונה באומגרטן. בהמשך לדרישתו של גנדלמן ולמען שלום בית, סוכם כי זכויות החתימה בעמותה יוקנו למשקיפה בתוקף מיידי. "ראש העיר והנהלת העמותה מברכים על נכונות המשקיפה להתגייס ולסייע בהשכנת שלום בית בעמותה. כמו כן מודה רכש העירייה והנהלת המועדון ליקיר שוורץ על פועלו למען המועדון", נמסר.

ייאלץ להישאר עוזר מאמן. רון קלר (דני מרון)

לקראת העונה הבאה, בחדרה גם רוצים להחתים מספר שחקנים משמעותיים בראשם הבלם דויד מתיאוס. בימים הקרובים יקבל מתיאוס שמחוזר גם על ידי הפועל תל אביב חוזה משודרג שבחדרה מאמינים כי יגרום להישארותו של הבלם הספרדי לעונה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי