במכבי חיפה מבינים: "המשחק הקרוב יהיה על עונה שלמה"

שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

במועדון מרוצים מהחזרה של הירוקים בדקות האחרונות אך למרות זאת ישנה אכזבה מהיכולות: "איבדנו יותר מדי כדורים והצוות המקצועי יצטרך לתת את הדעת על כך". רוקאביצה יקבל חוזה חדש. מאבוקה, חבשי וחיימוב ייבדקו

(גודל טקסט)

"המשחק בשבוע הבא שיהיה האחרון יהיה על עונה שלמה ואולי אפילו על השנים הקרובות", זאת ההרגשה עמה יצאו אנשי מכבי חיפה לאחר התיקו נגד מכבי תל אביב. בכרמל מבינים כי שוב הקבוצה הציגה יכולת לא טובה שהייתה המשך ישיר מההפסד נגד חדרה בשבוע שעבר ומצד שני במועדון שיבחו את השחקנים על הדקות האחרונות ועל כך שהצליחו להשוות את התוצאה.

"איבדנו יותר מדי כדורים והצוות המקצועי יצטרך לתת את הדעת על כך. גם בחלק ההתקפי לא היינו מספר איכותיים והשחקנים יצטרכו להביא הכול לקראת השבוע הבא", אמרו בחיפה. מכה נוספת לקראת המחזור האחרון זאת כמות הפציעות של שחקני הקבוצה. הבלם איעד חבשי נפצע במהלך המחצית הראשונה בשריר הירך האחורי ובמחצית המשחק נפצע השוער גיא חיימוב שככל הנראה סובל ממתיחה ובסיום המשחק גם המגן ארנטס מאבוקה התלונן על פציעה. כל השלושה ייבדקו בימים הקרובים ונמצאים בספק למשחק נגד נתניה.


בספק למשחק נגד מכבי נתניה. ארנטס מאבוקה (מאור אלקסלסי)

במועדון הודיעו בשבוע שעבר על המשך דרכו של המאמן ארנסט מאבוקה אך בשלב זה נראה כי יעכבו את שאר ההחלטות לאחר המשחק הקרוב. בכל מקרה מי שנראה כי ימשיך בקבוצה בשנים הבאות הוא החלוץ האוסטרלי ניקיטה רוקאביצה. האחרון אמנם מחזיק באופציה לפיה חיפה תצטרך לשדרג משמעותית את שכרו, אבל לאחרונה החלו הצדדים במשא ומתן ולפיו רוקאביצה יקבל חוזה ארוך טווח ככל הנראה לשלוש השנים תמורת שכר נמוך יותר מהאופציה שהיה אמור לקבל.

מי שממשיך להיבחן הוא הקשר עוסמאן דראמה שנמצא כבר שבוע ימים בישראל. האחרון אומנם מרשים בחלק מהאימונים אך טרם התקבל החלטה סופית על ידי הצוות המקצועי. דראמה זוכה להערכה רבה אצל עוזר המאמן בואה מורטה.


עשוי ללבוש ירוק גם בשלוש השנים הבאות. ניקיטה רוקאביצה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי