בכיר באשדוד: "ביטון יצטרך להחליט. מכבי ת"א רצינית לגביו"

דן ביטון
דן ביטון | דני מרון

הקשר ישוב מבולגריה בתום יומיים של התרשמות בלודוגורץ וייפגש עם ראשי קבוצתו: "נבין אם הוא רוצה לאירופה או לא. איביץ' השחקן שהוא הכי רוצה לצרף"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

דן ביטון אמור לשוב לפנות בוקר לישראל לאחר יומיים של התרשמות בלודוגורץ הבולגרית, אבל לפי גורם בכיר במועדון ספורט אשדוד, לא בהכרח שהוא יבחר לחתום בשורותיה ובהחלט ייתכן שהוא ימצא את עצמו באחת הקבוצות הישראליות הבכירות, כשהמאבק הוא בעיקר בין לדוגורץ למכבי תל אביב, כפי שפרסמנו בשבוע שעבר.

אותו בכיר באשדוד אמר לספורט1: "דן ביטון ישוב מחר מבולגריה ותתקיים איתו שיחה כדי להבין מה הוא רוצה – לשחק באירופה או במועדון בכיר בישראל". כשנשאל הבכיר מי המועמדת המובילה לצרפו, השיב: "אנחנו מנהלים כבר זמן רב שיחות עם ראשי מכבי תל אביב, היא הכי דלוקה על ביטון. אנשי מכבי תל אביב אמרו כי המאמן ולאדן איביץ" אמר להם שביטון הוא השחקן הראשון הישראלי שהוא רוצה ושאם יגיע לא יגיעו שחקנים נוספים לעמדה. אם ביטון יעדיף את מכבי תל אביב, בעקבות מגבלות הפייר פליי זו תהיה עסקה שתכלול סכום כסף וגם שחקנים".

בנוגע לעמדת המאמן בעונה הבאה הודה: "אין עדיין החלטה רשמית בנושא המאמן, אבל אחד המועמדים להגיע פעם נוספת הוא רוני אוואט ואפשר שיהיה צוות של שני מאמנים. לאוואט בהחלט סיכוי לקבל את התפקיד, אבל ההחלטה תתקבל בהמשך וכך ההחלטה לגבי סגל השחקנים".


דן ביטון. בין בולגריה לקריית שלום, כך זה נראה (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי