גורש יפרוש, קלינגר: "אתלטיקו מתייחסת אלינו ברצינות"

דודו גורש
דודו גורש | אודי ציטיאט

השוער יתלה את הכפפות בסיום המשחק נגד הקולצ'ונרוס (שלישי, 19:30), בו הוא צפוי ליטול חלק לאור העובדה שלכל קבוצה יהיה מותר לערוך 11 חילופים. המאמן שכנראה יסיים את תפקידו לשחקנים: "רוצה שנייצג בכבוד"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ערכה היום (שני) את האימון האחרון שלה לעונת 2018/19, לקראת משחק הידידות בו תארח מחר את קבוצת הפאר הספרדית, אתלטיקו מדריד, באצטדיון טדי (שלישי, 19:30). כמעט כל הכרטיסים למשחק אזלו והמשמעות היא שמחר יהיו כ-30 אלף צופים שיגיעו לצפות באנטואן גריזמן, דייגו גודין ושאר כוכביו של דייגו סימאונה מול הצהובים שחורים.

המאמן ניר קלינגר, שהקרין לשחקניו קטע וידאו ממשחק הליגה של אתלטיקו נגד סביליה, ביקש משחקניו להתייחס במלוא הרצינות להתמודדות. "אתלטיקו מגיעה עם הרכב חזק ומתייחסת ברצינות למשחק הזה", אמר קלינגר לחניכיו, "וגם אנחנו רוצים לבוא ולהיראות בצורה מכובדת. לא בכל יום מגיעה לישראל קבוצה כזו ואני מבקש מכולם להתייחס ברצינות". אם לא יקרה משהו דרמטי, זה צפוי להיות משחקו האחרון של קלינגר כמאמן בית"ר, שצפויה למנות בקרוב מאמן חדש לעונה הבאה, כאשר רוני לוי הוא בשלב זה המועמד המוביל לתפקיד.

אחרי שיוסי בניון כבר פרש, כעת צפוי גם השוער דודו גורש להודיע אחרי המשחק על פרישה מכדורגל, בתום יותר מ-20 שנות קריירה בבוגרים. גורש ששיחק את מרבית הקריירה שלו בהפועל עכו, הגיע לבית"ר בתחילת העונה, אחרי שרשם שלוש אליפויות במדי הפועל באר שבע. ב-2016 זומן גורש לסגל נבחרת ישראל ורשם שבע הופעות בינלאומיות.

לקראת המפגש כל שחקני הקבוצה של בית"ר נמצאים בסגל, כולל אלה שמסיימים חוזה ולא ימשיכו בעונה הבאה. ראשי הקבוצות סיכמו על 11 חילופים, כך שכולם למעשה ייטלו חלק במשחק. הספרדים שנחתו הערב בישראל, הגיעו בהרכבם החזק, כולל אנטואן גריזמן ודייגו גודין, שהודיעו על עזיבה ועבור שניהם זה יהיה משחק פרידה מהמדים האדומים-כחולים-לבנים של אתלטיקו.


קלינגר. משחקו האחרון כמאמן בית"ר ירושלים, כנראה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי