גולן: "חדרה רוצה שקט ניהולי בכדי לתכנן את העונה הבאה"

הפועל חדרה
הפועל חדרה | מאור אלקסלסי

במועדון מקווים לצאת לדרך חדשה לאחר עזיבתו של יושב הראש יקיר שוורץ. היועץ המקצועי עם ייפגש גוטמן ומימר כאשר השניים צפו במשחק הליגה האחרון נגד באר שבע

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

"אנחנו רוצים לתכנן את העונה הבאה ורוצים שקט לאחר הטלטלה שעברנו בשבועיים האחרונים", כך אמר היועץ המקצועי של הפועל חדרה אורן גולן שקיבל מנדט מקצועי לתכנון העונה הבאה מצדו של ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן. כזכור אתמול (שני) נפגשו גנדלמן, גולן והיו"ר יקיר שוורץ לשיחת הבהרה שבסיומה התפטר האחרון מתפקידו.

עוד הוחלט כי המשקיפה מטעם בית המשפט עורכת הדין אלונה באומגרטן תשמש מעתה כיו"ר המועדון ולמעשה תהיה מורשת החתימה הבלעדית של חדרה. בקבוצה מאמינים כי שיתוף הפעולה בינה לבין גולן והועד המנהל יקדם את ניהול הקבוצה בעונה הקרובה. בינתיים גולן ימשיך בחיפוש המאמן וכבר מחר ייפגש עם שני המועמדים העיקריים שרון מימר ואורי גוטמן.

גולן מתכוון להביא עמו לפגישה מספר חברי הנהלה ביניהם המנכ"ל אלי דגני בכדי לקבל החלטה משותפת בנושא. אגב עוד לפני הפגישה ביקש גולן גם ממימר וגם מגוטמן לצפות במשחקה של חדרה נגד הפועל באר שבע בכדי לשמוע מהם את חוות הדעת המקצועית על הקבוצה. בחדרה ציינו כי בשלב זה הם שני המועמדים העיקריים ורק אם השיחות איתם לא יגיעו לסיכום אז חדרה תבחן אופציות נוספות.


התבקש לצפות במשחק של הפועל חדרה נגד הפועל ב"ש. שרון מימר (מאור אלקסלסי)

אופציה נוספת הייתה המאמן החדרתי רון קלר אבל זה ירד מהפרק בגלל שקלר אינו מחזיק בתעודת פרו. בכל מקרה בחדרה הבהירו כי קלר ימשיך בעונה הבאה כעוזר מאמן וזה יבוא כנדוניה של ההנהלה לכל מאמן שינהל את הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי