בפעם האחרונה: ג'ון אוגו יפתח בהרכב באר שבע נגד מכבי ת"א

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

האוהדים וההנהלה מכינים טקס פרידה מכובד מהניגרי שיעזוב בתום חמש עונות (שבת ב-20:00, ספורט4). רק תסריט בלהות ימנע מבכר להשיג את הכרטיס לאירופה, אך במועדון רמת הכוננות נשמרת בשל הסיכוי התיאורטי

(גודל טקסט)

רק תסריט בלהות ימנע מהפועל באר שבע להטביע במוצאי שבת (20:00, שידור ישיר בספורט4), בסיום המשחק מול מכבי תל אביב, את החותמת הרשמית על כרטיס ההשתתפות במוקדמות המפעל האירופי.

ועדיין, כל עוד האיום התיאורטי קיים (הפסד באר שבעי בהפרש של ארבעה שערים וניצחון דחוק של נתניה על מכבי חיפה יחסמו את דרכם של האדומים לאירופה), נשמרת רמת הכוננות במתחם הבית האדום.

בקבוצה של ברק בכר "נערכים למשחק קשה מול יריבה שנותנת 100 אחוז מעצמה למרות שזכתה מזמן באליפות", כהגדרת אנשי הצוות המקצועי. מצד שני, מסתמן שהאימונים ייפתחו במחצית חודש יוני, בהתאמה לתאריכי סיבוב המוקדמות הראשון של המפעל השני בחשיבותו באירופה.


נערך למשחק קשה. ברק בכר (דני מרון)

את 90 הדקות האחרונות בשבת הקרובה תיאלץ הקבוצה לשחק בהרכב חסר: מאור מליקסון צפוי לעבור היום ניתוח לתיקון בקע מפשעתי, ובנוסף אליו ייעדרו חאתם עבד אלחמידוחנן ממן המוצהבים, וכן ניב זריהן (פצוע) ובן ביטון (מתאושש מניתוח בברכו).

ממן השתתף אמש במירוץ הלילה של באר שבע, יחד עם כמה מחבריו, ביניהם נייג'ל האסלבינק וחן עזרא שחוזר בהדרגה לפעילות ספורטיבית תחרותית. עזרא סבל תקופה ארוכה משבר בכף ידו ורק לפני כמה ימים חזר לאימונים חלקיים.

האוהדים וההנהלה מכינים טקס פרידה מכובד מג'ון אוגו שיעזוב בתום חמש עונות, לא לפני שיעלה בפעם האחרונה בהרכב ויזכה ל-Standing Ovation. על-פי דיווחים בטורקיה הקשר הניגרי עשוי לסכם בטרבזונספור ולהתאחד שם עם חברו הטוב, טוני וואקמה.


יעלה בפעם האחרונה בהרכב הפועל באר שבע. ג'ון אוגו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי