הערב: בני יהודה תחגוג את זכייתה בגביע המדינה

בני יהודה חוגגת זכייה בגביע
בני יהודה חוגגת זכייה בגביע | דני מרון

הכתומים יתייצבו בפארק דרום בתל אביב לאירוע שיהווה את שיאו קמפיין "דרום כתום" של מינהל קהילה וספורט בעיריית תל אביב-יפו, ובו יחגוג המועדון את התואר השני בשלוש השנים האחרונות

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה כבר בטירוף לקראת חגיגות הזכייה בגביע המדינה, שכידוע יתקיימו הערב (חמישי) בפארק דרום בתל אביב. חגיגה זו היא שיאו של קמפיין "דרום כתום" שהתקיים ברחבי שכונת התקווה במהלך החודש האחרון, בשיתוף מינהל קהילה וספורט בעיריית תל אביב-יפו. במסגרת הקמפיין, נתלו דגלים ושלטי תמיכה בקבוצה, התקיימו אירועים בסימן כתום במרכז הקהילתי 'בית דני' ושחקני הקבוצה אף הגיעו בשישי שלפני המשחק לפגוש את אוהדי הקבוצה בשוק התקווה.

חן קראוס, חברת מועצת העירייה (סיעת "רוב העיר") מסרה לקראת האירוע: "היה חשוב לנו ליצור אווירה תומכת, מעודדת ומחבקת הן לקבוצה והן לתושבי השכונה בתקופה שלפני המשחק, מכיוון ש"בני יהודה" היא לא סתם קבוצה, היא קבוצה שמייצגת שכונה. אני פחות מבינה בכדורגל, אבל אני מבינה בקהילה – יש כאן הישג ספורטיבי גדול, אבל גם הישג קהילתי ושכונתי ענק.

"צריך לזכור, שתושבי השכונה מתמודדים בימים כתיקונם עם מציאות לא פשוטה ולכן החוויה שהייתה לתושבי השכונה בערב הזכייה הייתה מעצימה ומאוד משמעותית. תושבי השכונה הם המנוע והנשמה של הקבוצה לאורך כל הדרך והזכייה בגביע יצרה גם אצלם תחושת ניצחון, גאווה ותקווה. המטרה שלנו היא להמשיך ולשמר את 'החוויה הכתומה' במהלך כל השנה הקרובה, כדי שכל ילד וילדה בשכונה יידעו שגם הם יכולים להעז, לחלום ולהצליח", הוסיפה קראוס.


אוהדי בני יהודה לאחר הזכייה ברחובות שכונת התקווה. הערב החגיגה הרשמית

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי