נייתן אודווה הודיע לראשי חדרה: "לא רוצה להישאר בישראל"

נתן אודווה
נתן אודווה | אודי ציטיאט

הקשר שהגיע בינואר הציג עלייה ביכולת אך לא ימשיך עונה נוספת. החתימה הרשמית עם אורי גוטמן תיערך ביום ראשון, רון קלר ידריך הרכב חסר למחזור הסיום נגד בני יהודה בשבת (19:45, ישיר בספורט3)

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ערכה היום (שישי) את האימון האחרון לעונת 2018/2019, ומחר תשחק בפעם האחרונה במשחק חוץ נגד בני יהודה (19:45, ישיר בספורט3). במועדון רוצים לסיים את העונה המדהימה בטעם טוב ולהתחיל בהכנות רשמיות לעונה הבאה.

הקבוצה תחת המאמן רון קלר תגיע למשחק האחרון בהרכב חסר, כאשר המגן עמית כהן והבלם דויד מתיאוס בספק ואילו מקסים גרצ'קין ועדן קארצב פצועים ולא צפויים להיות בסגל. השוער חביב אוחיון צפוי לפתוח בין הקורות. מעבר לכך, גם הקשר נייתן אודווה לא צפוי לפתוח במשחק, זאת מכיוון שהודיע לראשי המועדון כי החליט לעזוב בסיום העונה ולא להמשיך לשחק בעונה הבאה בישראל. כזכור, אודווה הגיע לחדרה בחודש ינואר ובתחילה איכזב אך לאחרונה השתפר ביכולתו ובחדרה אף תהו אם להחתימו לעונה נוספת אך כעת ינסו למצוא זר אחר במקומו.

קלר אמר לקראת בני יהודה: "יש לנו רצון גדול מאוד להיראות טוב ולקחת נקודות במשחק האחרון של העונה. אומנם ניאלץ להסתדר עם הרכב חסר מאוד, אבל זו גם תהיה הזדמנות לתת את הבמה לכאלה שלא רואים דקות בדרך כלל ואולי אפילו לשחקני נוער. אחרי העונה המצוינת שעשינו מגיע למועדון ולאוהדים שנסיים את העונה בצורה יפה, ואני מאוד מקווה שמחר סוף סוף נצליח לקחת נקודות מבני יהודה ולא לשמש רק תפאורה לחגיגות הגביע שלהם".

אודווה. כבר במשחק הקרוב לא יכלל בהרכב (אודי ציטיאט)
אודווה. כבר במשחק הקרוב לא יכלל בהרכב (אודי ציטיאט)

עתידו על הקווים: "הראש כרגע רק במשחק מחר. יש הנהלה, אני איש של המערכת ואעשה כל מה שיידרש ממני".

בנושא אחר, כפי שפרסמנו לראשונה אתמול במועדון החליטו כי עוזר מאמן בני יהודה אורי גוטמן יהיה זה שיחליף את ניסו אביטן בעונה הבאה. בשלב זה החליטו בחדרה לעכב את החתימה הרשמית עד תחילת שבוע הבא עקב המשחק נגד בני יהודה, וגם כדי לכבד את העבודה של רון קלר כמאמן ראשי עד לסיום העונה. בחדרה ייפגשו בתחילת השבוע עם נציגיו של גוטמן בכדי לסכם את הנושא הכספי והמאמן עצמו ייפגש עם קלר בכדי לבנות תוכנית עבודה לפגרה הקרובה.

על פי האימון המסכם נראה כי הבלם הספרדי דויד מתיאוס יהיה כשיר ויפתח מחר מול בני יהודה כאשר עמית כהן לא כשיר ויעבור מבחן כשירות לפני המשחק.

הרכב משוער: חביב אוחיון, אליאס זאנה, ויסאם רבאח, דויד מתיאוס, יהב גורפינקל, מנשה זלקה, גורג פוצ'יבה, אליאל פרץ, ויטלי גנון, איילון אלמוג, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי