שחקן במכבי חיפה: "זה מאני טיים וזה מבחן של כל אחד מאיתנו"

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

הירוקים מתכוננים למשחק האחרון של העונה במטרה ברורה: לחזור להתמודדות באירופה. שועה צפוי לפתוח, התלבטות בין וייסמן לרוקאביצה שסובל ממתיחה בשריר. גלזר יפתח במקום חיימוב, חבשי כשיר ויפתח בהגנה

(גודל טקסט)

דריכות שיא במכבי חיפה לקראת המשחק מחר (שבת) נגד מכבי נתניה. הירוקים מבינים כי כל תוצאה פרט להפסד תביא את הכרטיס הנכסף לאירופה, שנראה דמיוני בתחילת העונה בתקופת המערך ההולנדי. מעבר לכך, במועדון החליטו לדחות את השיחות על עתיד השחקנים ועל עתיד תקציב הקבוצה לשבוע הבא כיוון שהדבר ייקבע על פי המיקום בו תסיים הקבוצה את העונה. אם הקבוצה תגיע לאירופה חלק מהשחקנים יזכו להמשך בכרמל, ואילו במקרה של הפסד לנתניה לא מן הנמנע כי במועדון הירוק יחליטו על מיני מהפכה נוספת.

מבחינה מקצועית, חיפה לא תגיע בהרכב מלא כאשר השוער גיא חיימוב שנפצע במחצית המשחק מול מכבי תל אביב ייעדר ועומרי גלזר יפתח במקומו. חיימוב אמר על כך: "ניסיתי להיות כשיר, לצערי זה לא צלח. יש לי מתיחה באיזור הכתף ולשמחתי אעבור שיקום קצר ואחזור לכשירות במהרה". לעומתו, עאיד חבשי נפצע גם הוא במשחק האחרון, אך צפוי להיות כשיר ולפתוח במרכז ההגנה בצוותא עם אטיין ריינן ועופרי ארד, כלומר בלבול ימשיך בשיטת שלושת הבלמים.

ההתלבטות הגדולה של הצוות המקצועי היא בחלק ההתקפי, שם נראה כי ירדן שועה יחזור לאחר תקופה ממושכת להרכב הראשון, ועדיין לא ברור מי יפתח לצידו. ניקיטה רוקאביצה נפצע באחד האימונים במהלך השבוע וסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, ורק לאחר האימון המסכם יתברר מצבו. החלוץ שון וייסמן שחגג לפני יומיים את חתונתו עשוי לפתוח במקומו של החלוץ האוסטרלי.

רוקאביצה. כושרו יתברר רק באימון המסכם (מאור אלקסלסי)
רוקאביצה. כושרו יתברר רק באימון המסכם (מאור אלקסלסי)

שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "זה מאני טיים, וזה מבחן של כל אחד מאיתנו. כל אחד מבין את הסיטואציה ואת חשיבות המשחק ככה שנשאר רק לעשות את העבודה".

הרכב משוער: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, אטיין ריינן, עופרי ארד, עאיד חבשי, רז מאיר, נטע לביא, ג'ורג' מנדג'ק, קרים פריי, ניקיטה רוקאביצה (שון וייסמן), ירדן שועה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי