הפועל ב"ש תיפרד מאוגו אחרי חמש שנים, הרוש עשוי לשחק

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | ערן לוף

האדומים מבירת הנגב עדיין לא הבטיחו רשמית את הכרטיס לאירופה, בכר לא ייקח סיכונים נגד מכבי ת"א (שבת, 20:00 בספורט2) ויעלה עם ההרכב החזק ביותר. טקסים ייערכו גם לכבוד אוחיון והובאן שהגיע מרומניה

(גודל טקסט)
בדיוק לפני שנה הייתה זו הפועל באר שבע שהניפה את צלחת האליפות לאחר ההפסד למכבי תל אביב. ההפסד קטע רצף מדהים של משחקי בית ללא הפסד במסגרת הליגה. מי שקלקל את המאזן היה דור פרץ ונתן את האות לדהירה שנגמרה על הפודיום. מחר (שבת, 20:00, ישיר בספורט2) לברק בכר והשחקנים יש הזדמנות לסובב את הגלגל, לפרוע את החשבון עם זו שנישלה אותה מהכתר, ואף לצאת לפגרה עם ראש מורם.


העונה של מכבי תל אביב הסתיימה מזמן ובאר שבע כבר הבטיחה לעצמה את הכרטיס לאירופה. האדומים ירצו לנצח את המשחק כדי להחזיר לעצמם את היוקרה ולסיים את העונה הזו עם ניצחון מתוק על היריבה המרה. אם וכאשר באר שבע תעפיל לאירופה, היא עשויה להיות מדורגת בשלב המוקדמות המפעל האירופי עד הפלייאוף, מה שיקל על הדרך לליגה האירופית.


בגלל השרב הכבד אימון הבוקר התקיים באולם הקונכייה וגם מחר עבור ברק בכר התנאים יהיו רחוקים מלהיות אופטימליים, מכיוון שהוא ייאלץ להסתדר ללא חאתם אלחמיד וחנן ממן המוצהבים, מאור מליקסון שעבר ניתוח בקע וכן בן ביטון וניב זריהן שטרם התאוששו מניתוח ופציעה. מי שצפויים לחזור להרכב ב"ש הם דור אלו ותומר יוספי, שכבש בשבוע שעבר את שער הניצחון מול הפועל חדרה, וקיימת גם אפשרות שהשוער אריאל הרוש יזכה לעמוד בין הקורות לפחות בחלק מהמשחק לאחר תקופה ארוכה, וזאת לאור העובדה שהוא עשוי לשחק גם במדי נבחרת ישראל בעוד כשבועיים בלטביה ובפולין במוקדמות היורו.



יוספי. שער בכורה ומקום בהרכב (דני מרון)


מי שיערוך את משחקו האחרון וייפרד מחר מהקבוצה ומהקהל הוא ג'ון אוגו ששיחק בקבוצה בחמש השנים האחרונות. אין ספק שהפרידה קשה לשני הצדדים, ויעידו על כך הפוסטים המרגשים שפרסמו האוהדים והשחקן עצמו ברשתות החברתיות. קבוצתו הבאה של הניגרי צפויה להיות טרבזונספור, קבוצתו הנוכחית של אקס נוסף של הפועל באר שבע, טוני וואקמה, כך על פי דיווחים רבים בטורקיה.  


אוגו אף שיתף ברשתות החברתיות תמונה שקיבל מהמאמן ברק בכר ובה מספר מרגעיהם היפים ביותר וכתב: "תודה רבה למאמן ברק בכר. עשית אותי שחקן טוב יותר ו-ווינר. זה היה כבוד לשחק תחת מאמן על כמוך. תודה שבירכת אותי, אני סומך עלייך ועל עבודתך". מלבד אוגו, יערכו טקסים לכבוד מתן אוחיון שסיים חוזה, ואובידיו הובאן שקפץ לביקור לאחר שזכה באליפות רומניה יחד עם קבוצתו צ.פ.ר.ה קלוז'. אובידיו בן ה-37 התבשר כי מאמנו דן פטרסקו החליט להחתים אותו לעוד עונה. 
 



את ההכנות לקראת העונה הבאה, תחל באר שבע כבר בשבוע הבא. בבירת הנגב רוצים לצרף בשלב הראשון זר אחד, אך ההערכה היא כי זרים נוספים צפויים להגיע בהתאם לזרים שישוחררו. המגמה של הקבוצה היא להחתים שחקנים "רעבים". שחקנים שבלטו בעונה החולפת בליגה הלאומית נתונים תחת מעקב בסיוע גורם המעורה היטב בליגה הלאומית.


עוד עוקבים בבאר שבע אחר התפתחויות בעסקת מכירתו הצפויה של דן ביטון ללודוגורץ. על פי ההערכות השחקן צפוי להימכר בסכום גבוה שיכול להכניס כמיליון שקלים לקופת המועדון בהיותה קבוצת האם של הקשר כחלק מהסכום שמ.ס. אשדוד תקבל.

 

יבטיח את אירופה? ברק בכר (אני מרון)


הרכב משוער: אוהד לויטה (אריאל הרוש), דור אלו, לואי טאהא (שיר צדק), מיגל ויטור, אורן ביטון, ג'ון אוגו, מרואן קבהא, אריק סאבו, מיכאל אוחנה (תומר יוספי), נייג'ל האסלבינק, בן שהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי