פגישה ראשונה נערכה עם מורי בניסיון להשאירו בבני יהודה

דן מורי
דן מורי | דני מרון

הבלם שחוזהו מסתיים נמצא בתכניות של מחזיקת הגביע, אבל מו"מ רשמי בין הצדדים טרם יצא לדרך. אבוקסיס ייאלץ להסתדר גם נגד חדרה בסגל חסר במיוחד (שבת, 19:45 בספורט3), לפני המשחק גלבאן יתייצב לטקס פרידה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

שבוע חגיגות הזכייה בגביע המדינה של בני יהודה יסתיים מחר (שבת, 19:45 בספורט3) כשהקבוצה תארח במחזור סיום העונה את הפועל חדרה באצטדיון המושבה. מספר שחקנים יעדרו מהמשחק נגד חדרה והמאמן אבוקסיס צפוי לפתוח בהרכב זהה להרכב המשני שפתח במשחק הקודם נגד מכבי נתניה, כך שיונתן שאבי, שוער המשנה, יפתח בשער וגם שי מזור, אבישי כהן, עמית זנטי ופייסל מוליץ' נמצאים בתמונת ה-11.

כידוע, אמש (חמישי) חגגו הכתומים יחד עם עשרת אלפים אוהדים בחגיגות הרשמיות שנערכו בפארק דרום וגם מחר לפני המשחק יוצג הגביע לאוהדים וייערך טקס הוקרה מרגש לקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן, שיבוא להיפרדכשא באופן רשמי מהמועדון בו שיחק שבע עונות והפך למלך השערים של השחקנים הזרים ששיחקו בישראל מאז ומעולם.

בשבוע הבא תיערך פגישת עבודה ראשונה של ראשי המועדון עם המאמן יוסי אבוקסיס, אז יחלו ההכנות המקצועיות לקראת העונה הבאה. שלושה שחקנים שיעזבו בוודאות הם החלוץ מאוויס צ'יבוטה שיעבור לבולגריה, הבלם קרלוס קוויאר והחלוץ יאקוב סילבסטר, שהחוזים שלהם לא יוארכו.

נכון לעכשיו שני הזרים היחידים שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה הם השוער הליטאי אמיליוס זובאס והקשר איסמעילה סורו, אולם במועדון לא פסלו אפשרות למכור אחד מהם או אפילו את שניהם, אם תגיע הצעה כספית ראויה עבורם. בגזרת הישראלים נערכה פגישה ראשונית עם הבלם דן מורי, שמסיים את חוזהו ולמעשה הפך לשחקן חופשי. בבני יהודה מעוניינים שמורי, אחד ממצטייני העונה, ימשיך גם בעונה הבאה, אך בשלב זה עדין לא נפתח משא ומתן רשמי בין הצדדים.


מורי. פגישה ראשונית בניסיון להשאירו (מאור אלקסלסי)

הרכב משוער: יונתן שאבי, אבישי כהן, עמית ביטון, דן מורי, דין אקפי, יובל אשכנזי, תאמבי סגס, שי מזור, עמית זנטי, דור ג'אן, פייסל מוליץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי