החל שלב הראיונות: שרון מימר נפגש עם ראשי נס ציונה

מימר
מימר | מאור אלקסלסי

לספורט1 נודע שהעולה החדשה נועדה עם המאמן שעזב את הפועל חיפה באפריל, גם יובל נעים ועמיר תורג'מן בין המועמדים. במועדון מתכוונים להשאיר את השלד הקיים כולל רז שטיין. הערכה כי הקבוצה תארח בהברפלד

(גודל טקסט)
אצל העולה החדשה, סקציה נס ציונה, מתחילים להתרגל כבר לעובדה שבעונה הקרובה הם ישחקו בליגת העל, כשהמשימה הראשונה של ראשי המועדון היא למנות מאמן שיחליף את עופר טסלפפה, שהעלה את הקבוצה לליגה הבכירה והתפטר מכיוון שאינו מחזיק בתעודת פרו שמאפשרת לו לעמוד על הקווים בליגה הבכירה.


אתמול (שישי) ערכו ראשי המועדון פגישה עם המאמן שרון מימר, כשפגישות דומות נערכו גם עם שני מועמדים נוספים לתפקיד, יובל נעים ועמיר תורג'מן. אותן פגישות ראשוניות נערכו במטרה לשמוע מכל אחד מהמועמדים את תכניותיו המקצועיות לעונה הקרובה כמו גם את דרישותיו הכספיות.


לפי ההערכות, שכר המאמן לא יהיה גבוה מדי ובמועדון מקווים שהדבר לא יהווה מכשול להחתמת אחד משלושת המועמדים שרואיינו בשלב זה. בכל אופן, עד אשר ימונה מאמן רשמית, בקבוצה החליטו להשהות את כל תכניות הרכש וההיערכות המקצועית לעונה הבאה, כך שהמטרה היא כבר בשבוע הבא למנות מאמן. ביום שני תחגוג הקבוצה את נשף העלייה ונראה שאחריו כבר ימונה מאמן חדש. מעבר לזה הקבוצה תצא למחנה אימונים בבולגריה במהלך חודש יולי.


במקביל בקבוצה יתחילו בשיחות עם שחקני הקבוצה מהעונה שעברה במטרה להשאיר את השלד מהעונה האחרונה ואליו יצורפו זרים וארבעה ישראלים משמעותיים. הקשר נאור סבג אינו צפוי להמשיך וזוכה להתעניינות מהפועל תל אביב והפועל קריית שמונה. בנס ציונה אופטימיים לגבי הישארותו של רז שטיין שצפוי להיות שחקן מרכזי גם בליגת העל. מעבר לזה במועדון טרם יודעים היכן יארחו את המשחקים בעונה הבאה כאשר הערכה כי זה יקרה באצטדיון הברפלד בו החלו בבדיקה לתקינותו לליגת העל.




מי יאמן אותם בעונה הבאה? שחקני נס ציונה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי