הפועל חיפה צריכה להחליט עד ה-10 ביוני אם לרכוש את אז'ובל

בן אז'ובל
בן אז'ובל | ערן לוף

בכרמל ימתינו לתשובה עד הרגע האחרון כאשר החלוץ זוכה להתעניינות מקבוצות אחרות בליגה: "הוא שחקן נהדר, אבל יכול להיות שנמצא אופציה יותר מתאימה לנו". במועדון פנו למכבי תל אביב לגבי חוזז

(גודל טקסט)

הפועל חיפה הודיעה אתמול (שישי) רשמית על הרכש השני העונה בדמותו שלהשוער יסמין בוריץ'. הבוסני ששיחק בלך פוזנאן במשך 10 שנים, חתם לשנתיים וישתכר כ-180 אלף דולר לעונה ויחליף בשער את ארנסטס שטקוס. אך בקבוצה לא מתכוונים לעצור ורוצים להתחזק בעוד שחקנים זרים במרכז השדה וחלוצים. אחד המועמדים בחלק ההתקפי הוא החלוץ הפולני מצאי יאנקובסקי ששיחק העונה בארקי גדיניה.

מעבר לעובדה שהקבוצה צריכה להחתים שחקנים חדשים היא צריכה לקבל החלטה גם לגבי השחקנים מהעונה האחרונה וביניהם בן אז'ובל. החלוץ הגיע בתחילת העונה מהפועל עכו בדמי השאלה של 225 אלף שקלים ובאופציות רכישה בעוד 600 אלף שקלים כאשר מועד האופציה הוא ה-10 ביוני. בחיפה ציינו כי לא מתכוונים למהר עם ההחלטה שתתקבל בסמוך למועד.

"אז'ובל שחקן נהדר אבל מדובר בסכום הזה יכול להיות שנמצא אופציה יותר מתאימה לנו", אמרו בחיפה. אגב החלוץ עצמו מחזיק בהצעות נוספות בליגת העל ומספר קבוצות כבר פנו לעכו לגבי השחקן.

שחקן נוסף שחיפה רוצה בו הוא הקשר מתן חוזז. השחקן בן ה-22 הגיע בחודש ינואר כמושאל ממכבי תל אביב וצפוי לחזור לצהובים ובחיפה כבר שוחחו עם אנשי הצהובים בבקשה להשאיל את חוזז גם לעונה הבאה.


בהפועל חיפה רוצים לראות את מתן חוזז ממשיך לעונה נוספת (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי