מסתמן: מכבי תל אביב תתפשר על סכום מכירתו של ראיקוביץ'

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | דני מרון

הסרבי שלא צפוי לשוב לישראל, עשוי לעזוב לצרפת תמורת מחיר נמוך מהצפוי. במועדון מאמינים שעטר יקבל את הצעת החוזה החדשה שלו, אלי דסה אמור להיפרד לאחר המשחק נגד ב"ש (19:55, ישיר בספורט4)

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תסיים הערב (שבת) את העונה במשחק חוץ באצטדיון טרנר נגד הפועל באר שבע(19:55, שידור ישיר בספורט4), כאשר כבר מחר אמורים המאמן ולדימיר איביץ' והצוות המקצועי לצאת לחופשי וכך גם על סגל השחקנים למעט אלו המוזמנים לסגל נבחרת ישראל אשר יטוסו ביום חמישי למחנה אימונים בגרמניה ולשני משחקים במוקדמות היורו נגד לטביה ופולין.

השוער פרדראג ראיקוביץ' שנמצא בסרביה אינו מתוכנן לשוב לישראל ובמקביל לשהותו עם נבחרת סרביה ראיקוביץ' אמור לחתום במועדון אחר באירופה, למרות שיש לו חוזה לעונה נוספת בישראל. ראיקוביץ' מחוזר כבר חודשים ארוכים על ידי מספר מועדונים והכיוון שלו הוא לחתום בקבוצה בה ישחק באופן קבוע כשבין היתר אחת המטרות היא לשוב לעמדת השוער הבכיר בנבחרת סרביה.

מסתמן שמכבי תל אביב לא תקבל עבורו סכום של 4.5 מיליון יורו, שדרשה עבורו בתחילה ותסתפק כנראה בסכום נמוך יותר בהרבה. ראיקוביץ' עצמו מעדיף את הליגה הצרפתית, שם פועלים סוכניו מול מונאקו, בורדו וראן.


לא צפוי לשוב לישראל. פרדראג ראיקוביץ' (דני מרון)

בספרד מוזכרות קבוצות סביליה, חטאפה ולאגנס וככול הידוע כבר מונחות ההצעות על המדף בקריית שלום ממתינות להחלטה של ראיקוביץ'. הבחירה במחליפו של ראיקוביץ' שייכת לאיביץ' כאשר הוא מעדיף לראות את היווני אנדראס יאניוטיס שכבר סיכם בקבוצה וממתין לנחיתת החתימה למעבר הרשמי של ראיקוביץ' לקבוצה אחרת.

נכון לעכשיו מסתמן כי הערב עשוי אלירן עטר לקיים את משחקו האחרון במכבי תל אביב. חוקי הפייר פליי של מכבי תל אביב מול אופ"א בהם עומדת הקבוצה לא תביא למימוש האופציה על ידי מכבי תל אביב בשכר של החוזה הקיים. הצהובים הציעו לנציגיו של עטר לחתום על חוזה חדש לעונה אחת בנוסף לאופציה לעונה נוספת לשחקן בן ה-32. במכבי תל אביב מאמינים כי עטר יקבל את ההצעה גם מהסיבה שהחוזה החדש בו מכבי תל אביב משתתפת במוקדמות ליגת האלופות יעלה את שכרו באופן מכובד ביותר.

גם המגן הימני אלי דסה אמור להיפרד ממכבי תל אביב כשחוזהו מסתיים ועליו להחליט לאן פניו באירופה. בימים האחרונים נודע כי נציגים מקבוצות הבונדס ליגה ורדר ברמן ופרייבורג עוקבות אחריו ויעשו זאת גם נגד לטביה ופולין. לדסה מספר הצעות נוספות בחידה שתהיה לה פתרון בחודש יוני. הבלם איתן טיבי יסיים את חוזהו בעוד שבוע ואמור להשיב על הצעה כספית חדשה אשר מבטלת את האופציה שיש למכבי תל אביב על חוזהו הנוכחי העומד יחד עם מענקים שונים על 650 אלף יורו.


מכבי תל אביב מאמינים שאלירן עטר ימשיך גם בעונה הבאה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי