בית"ר ירושלים הכי פופולרית, השתלם להמר נגד מכבי חיפה

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | דני מרון

המועצה להסדר ההימורים בספורט פרסמה את נתוני עונת 2018/19 בליגת העל, שהראו כי המנחש הישראלי הימר על משחקי הצהובים שחורים בסכום של כ-30 מיליון שקלים. וגם: המשחק שהניב הכי הרבה רווח למהמרים

(גודל טקסט)

לפני שלושה ימים, בשבת (25.5), התקיים המחזור האחרון של ליגת העל לעונת 2018/19, בסיומה השליטה הדרומית התפוגגה לאחר שלוש אליפויות רצופות של הפועל באר שבע לטובת חזרתה של מכבי תל אביב, שהשיבה לעצמה את התואר לאחר שלוש עונות אדומות.

היום (שלישי) חשפה המועצה להסדר ההימורים בספורט את נתוני המהמר הישראלי בעונה האחרונה, ומסתבר שהקבוצה הפופולרית ביותר בטפסי ה"ווינר" היא לא אחרת מבית"ר ירושלים.

אמנם הקבוצה מהבירה לא הצליחה העונה מבחינה מקצועית, אבל המשיכה להיות הקבוצה הפופולרית ביותר בקרב מנחשי הווינר. משחקי הקבוצה הכניסו כ-30 מיליון ששקלים, כמיליון שקל יותר ממכבי חיפה הממוקמת במקום השני. את החמישייה הפותחת במדד הפופולריות של מנחשי ישראל משלימות בהתאמה הפועל באר שבע, מכבי והפועל ת"א.

על פי מומחי הווינר, דווקא אצטדיון סמי עופר רחוק מלהיות מבצרה הביתי של מכבי חיפה, שכן היא הקבוצה שהכי כדאי להמר שתפסיד במשחקי הבית שלה – על כל שקל שמנחשי הווינר שמו נגד הירוקים בביתם, הם הרוויחו בממוצע 1.31 ש"ח בסינגל על הפסדיה. לעומתה הפועל רעננה הייתה הקבוצה שהכי השתלם להמר על ניצחונה הביתי – על כל שקל שמנחשי הווינר שמו הם הרוויחו בממוצע 1.21 ש"ח בהימור הסינגל.


הכי כדאי להמר נגדם במשחקי הבית. שחקני מכבי חיפה (מאור אלקסלסי)

הפועל חיפה הייתה הקבוצה שהכי היה כדאי ללכת על תוצאות התיקו במשחקיה הביתיים, כי על כל שקל שמנחשי הווינר שמו הם הרוויחו בממוצע 2.26 ש"ח בהימורי הסינגל לתוצאת התיקו לאורך העונה. מחזיקת הגביע בני יהודה היא קבוצת החוץ ששימחה הכי הרבה את מנחשי הווינר, על כל שקל שמנחשי הווינר שמו הם הרוויחו בממוצע 1.57 ש"ח בהימורי הסינגל. לעומתה הפועל רעננה היא קבוצת החוץ שהכי התקשתה.

המשחק בו הכי הרבה ממנחשי הווינר יצאו עם חיוך היה בניצחון החוץ של הפועל באר שבע על בני יהודה (2:3) במסגרת משחקי הפלייאוף העליון, על כל שקל שמנחשי הווינר שמו הם הרוויחו בממוצע 1.23 ש"ח. לעומת זאת המשחק שהכי הפיל את מנחשי הווינר היה המפגש בין בני סכנין למכבי פתח תקווה במסגרת משחקי הפלייאוף התחתון (1:1), בו רק כ-19% מהמנחשים ראו את הנולד.

ניצחונותיה של מכבי ת"א בשני מפגשיה עם הפועל חדרה במסגרת משחקי הפלייאוף העליון של ליגת העל נתפסו בעיניי מנחשי הווינר כתוצאות בטוחות. בשני המשחקים כ-90% מההימורים הלכו על ניצחונה של מכבי ת"א והיא מצדה לא אכזבה את המנחשים ויצאה עם הניצחון בסיום כל אחד מהמפגשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי