גורדנה: "סיכוי די טוב שיחזקאל יחזור, נצטרך להביא 10 שחקנים"

רועי גורדנה
רועי גורדנה | דני מרון

קשר אשדוד ל-103FM לאחר הארכת חוזהו: "קיבלתי את רוב הדברים שדרשתי". השחקנים שצפויים לעזוב: "מאמין שג'קי יפתח את הכיס"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

לאחר שהאריך את חוזהו במועדון ספורט אשדוד, איתה שרד בליגת העל בניגוד לכל התחזיות, הקשר רועי גורדנה התראיין בתוכנית הספורט של 103FM ודיבר על הציפיות ועל השחקנים שצפויים לעזוב.

גורדנה פתח את דבריו: "הציפיות שלנו הן לבנות קבוצה טובה שלא תילחם בתחתית ונרצה מאוד להגיע לפלייאוף העליון, אבל זה בהתאם לסגל שייבנה ונדע את זה בעוד חודשיים-שלושה בערך. לדעתי חוץ מארבע הגדולות, כולן מאמצע הטבלה ומטה שוות. הקטנות כולן באותה רמה ומי שתצליח לפתוח טוב את העונה ותיקח נקודות בתחילת העונה, כפי שעשתה חדרה, זו המטרה של אשדוד. לא לרוץ למקומות 1-3".

השיפור תחת משה אוחיון: "אי אפשר לקחת את זה גם מאבי בוחבוט, הם היו בשיתוף פעולה מלא וזה מה שהביא את ההצלחה. זה לא שאבי עשה רק שיחות ועודד שחקנים ומשה היה על המגרש, זה לא בדיוק ככה – הם התחלקו מאוד יפה. היו חלקים שאבי העביר את מה שהוא חושב והיו חלקים שמשה עשה זאת".

השחקנים שצפויים לעזוב וביניהם ג'ראפי וביטון: "יש סיכוי די טוב ששגיב יחזקאל יחזור וכן, אשדוד תצטרך להביא עשרה שחקנים חדשים. המטרה תהיה לפגוע בשלושה זרים ואני מאמין שג'קי יפתח את הכיס. לדעתי הכי חשוב להביא בלם איכותי זר שיהיה אפשר להישען עליו".

החוזה לעוד שנתיים: "ג'קי דיבר איתי לעניין והגענו להבנות, כי קיבלתי את רוב הדברים שדרשתי. לא אגיד שלא דיברנו על העתיד ואין תפקיד ספציפי, אבל נראה מה יהיה בעוד שנתיים".


קיבל את מה שדרש. רועי גורדנה (מ.ס אשדוד)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי