הפועל חיפה הודיעה: חדידה ושמש ימשיכו בעונה הבאה

גיא חדידה
גיא חדידה | אודי ציטיאט

קבוצתו של חיים סילבס ממשיכה לעבוד בקצב לקראת העונה הבאה, אחרי שהבוקר הוכרז רשמית שמומשו האופציות גם על הקשר והחלוץ. המאמן החליט להישאר עם הצוות המקצועי הקיים

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה לעבוד בהילוך גבוה לקראת העונה הבאה. אחרי שהמאמן חיים סילבס, שהצטרף ממש בסיום העונה האחרונה, יחד עם הבעלים יואב כץ, החליטו לממש את האופציה על נס זמיר כפי שנודע אתמול (שלישי), הבוקר הודיעו רשמית בקבוצה על המשך דרכם של הקשר גיא חדידה והחלוץ עידן שמש. חדידה בן ה-23 כבש העונה שני שערים ובישל שלושה נוספים ואילו שמש שהגיע לקבוצה בחודש ינואר, כבש שניים.

 
"בסך הכל יש לנו שלד טוב שהשינוי הגדול יגיע בשחקנים הזרים", אמרו במועדון הבוקר. כזכור, בסוף השבוע גם הוחתם השוער הבוסני יסמין בוריץ' שהגיע במקומו של ארנסטס שטקוס ועוד קודם לכן חתם הבלם בן והבה. במועדון עדיין מחכים להחלטתו של הבלם הרומני גבריאל תמאש, שכפי שפרסמנו אתמול במועדון החליטו לקצץ את שכרו בעקבות עבירות המשמעת מהתקופה האחרונה. אם תמאש יחליט להישאר ולא יבצע עבירות משמעת, לאחר מספר חודשים יחזור להרוויח את הסכומים הנקובים בחוזהו כיום.

בנושא אחר, המאמן חיים סילבס החליט שלא לבצע שינויים בצוות המקצועי לעונה הבאה משמע מאמן השוערים פיני אברהם, מאמן הכושר דני ביבס ועוזר המאמן מאיר בן מרגי יהיו הצוות החיפאי גם בעונה הקרובה.


סילבס. בן מרגי ושאר הצוות ימשיך כרגיל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי