לבקוביץ': "רציתי להמשיך בהפועל ת"א, לא ביקשתי לעזוב"

רובי לבקוביץ'
רובי לבקוביץ' | דני מרון

השוער, שפרסמנו לראשונה על הפנייה שקיבל מאפואל, הבהיר: "אקבל החלטה תוך יום-יומיים. האמנתי שאשאר בקבוצה, כי להצעה מניקוסיה אין קשר". במועדון שידרו מסר מרגיע: "הכל מסוכם מול אשדוד לגבי ג'ראפי"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

יממה אחרי שיואב ג'ראפי חתם בהפועל תל אביב, הבוקר (חמישי) הגיע השוער לבית הנבחרות בשפיים והוא ייצא הערב עם נבחרת ישראל למחנה האימונים בגרמניה לקראת המשחקים בלטביה ובפולין, בידיעה שהוא בעונה הבאה ישחק במדים האדומים. אמנם ג'קי בן זקן, האיש החזק במ.ס אשדוד, הצהיר מספר שעות לאחר חתימת השוער בהפועל ת"א כי מבחינתו אין עסקה, אלא שבמתחם חודורוב מבהירים באופן חד משמעי: "שום גורם לא יצליח למנוע את המעבר. יש לנו הבנות עם אשדוד ואנו בעיצומו של מו"מ. הוא יהיה השוער של הפועל ת"א".

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, ג'ראפי יתפוס בין הקורות את מקומו של רובי לבקוביץ', אחד ממצטייני העונה של הפועל ת"א – שבמקור תוכנן להיות שוער המשנה, אבל כבר מהמחזור השני תפס את המקום בהרכב וספג 28 שערים בלבד ב-32 משחקים – שנמצא בדרכו לאפואל ניקוסיה הקפריסאית.

לבקוביץ' אמנם מחזיק מהשבוע שעבר בהצעה מצוינת מאלופת האי השכן, אך בשיחה עם ספורט1 היום אישר כי הופתע מהמהלך וכי לא ידע על כך מראש: "הנושא עם ניקוסיה לא קשור, כי לא ביקשתי לעזוב. רציתי להמשיך בהפועל ת"א והאמנתי שכך יהיה. אני לא יודע מה הסיכויים שאעבור לניקוסיה".

למעשה המהלך לצירוף ג'ראפי לא נוגע כלל ללבקוביץ', אלא נעשה לבקשת המאמן החדש ניסו אביטן. לבקוביץ' אמר גם בנושא זה: "אני צריך עכשיו יום-יומיים לחשוב על ההמשך ועל ההצעות שיש לי ממועדונים אחרים, ואז תתקבל ההחלטה היכן אשחק. אדגיש שוב כי להצעה מקפריסין אין קשר לכלום מול הפועל תל אביב".


ג'ראפי. הצטרף לנבחרת, בהפועל ת"א מבהירים שהוא ישחק בקבוצה (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי