במכבי חיפה מבהירים: "לא נביא יותר מליגיונר אחד לעונה הבאה"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | אריאל שלום

בסגנית האלופה עדיין ממתינים לטוואטחה, שמחזיק בהצעות מספרד וצפוי להחזיר תשובה סופית בשבוע הקרוב. ממשיכים חיפושים אחר בלם זר, וינסנט סאסו מבלנשש הפורטוגלית הוצע. דראמה לא הרשים ושוחרר

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחל את ההכנות שלה למקדמות הליגה האירופית כבר בעוד שבועיים, לא הרבה אחרי משחקי הנבחרת. במועדון מעוניינים להגיע לפתיחת האימונים עם סגל מלא ככל האפשר, ולכן רוצים לצרף שחקנים כבר בשבוע הקרוב.

בכרמל מבינים כי לאור המאבק באירופה והרצון להתחרות על האליפות בליגה, הקבוצה צריכה להתחזק בשחקנים זרים וישראלים, אבל נראה כי על פי הצוות המקצועי לא יגיעו ישראלים בכירים. "לא נביא יותר מלגיונר אחד לעונה הבאה", אמרו במועדון.

הלגיונר הבודד, כך מתוכנן, יהיה טאלב טוואטחה. הירוקים ערכו לאחרונה מספר שדרוגים בהצעה כלפי המגן, שאינו צפוי להמשיך בפרנקפורט אך בוחן מספר הצעות מהליגה השנייה בספרד. נציג מכבי חיפה כבר נפגש עם טוואטחה והציע לו חוזה ארוך טווח, ובמועדון מאמינים כי הוא יקבל החלטה בשבוע הקרוב.

טוואטחה במדי חיפה. יחזור למועדון הירוק (דני מרון)
טוואטחה במדי חיפה. יחזור למועדון הירוק (דני מרון)

בחיפה מחפשים בלם זר במקומו של אטיין ריינן ששוחרר השבוע, כאשר גם אליסון דוס סנטוס שמחזיק בחוזה לעונה הבאה לא נמצא בתוכניות של בלבול. לאחרונה הוצעו לקבוצה מספר מועמדים ביניהם וינסנט סאסו מבלנשש, זואו נונש מלגיה גדנסק ומייק קסטור מאסטרה ג'ורג'יו. בכרמל סיפרו כי ישנם שמות נוספים על הפרק, והחלטה תתקבל בקרוב.

הקשר עוסמאן דראמה שהגיע להתרשמות לקראת סיום העונה לא יוחתם בסופו של דבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי