הפועל חדרה: בר ירוחם צפוי להצטרף, סארי פלאח הוצע

סארי פלאח ומוחמד שכר
סארי פלאח ומוחמד שכר | יוני אריאלי

הקשר שסיים את העונה ברמת השרון מהליגה הלאומית, הרשים את ראשי המועדון ואמור לחתום. בלמים זרים על הפרק, גם השחקן שצפוי לעזוב את סכנין

(גודל טקסט)

אורי גוטמן, מאמנה החדש של הפועל חדרה מעלה הילוך בבניית סגל הקבוצה לקראת העונה הבאה. במועדון מבינים כי מעבר לשחקנים המושאלים שעדיין לא ידוע אם יחזרו לקבוצה, עליהם למלא את החלל שהותירו מקסים גרצ'קין והבלם דויד מתיאוס שלא ימשיכו בקבוצה.

בימים האחרונים החלו שיחות עם הקשר אליאל פרץ, שבכל מקרה מתכוון לפתוח את העונה עם מכבי תל אביב, להרשים את ולדימיר איביץ' ולא למצוא את עצמו מושאל פעם נוספת. בנוסף, לחדרה יש רשימה של מספר שחקנים מוכשרים מהליגה הלאומית, ביניהם בר ירוחם ושגיא דרור. ירוחם בן ה-23 שיחק בעבר במכבי הרצליה ואף ניסה את מזלו בליגה השנייה בדנמרק. את העונה האחרונה פתח במכבי יבנה מליגה א' ובינואר האחרון הצטרף לרמת השרון, שם כבש ארבעה שערים.

ירוחם הרשים את אנשי חדרה וצפוי להיות הרכש הראשון של המאמן אורי גוטמן. כפי שפרסמנו לראשונה, גם חלוץ הפועל פתח תקווה עם עבר בהפועל רעננה, שגיא דרור, ברשימת השחקנים של הצוות המקצועי. בנוסף, במועדון החלו לבחון בלמים זרים במקומו של דויד מתיאוס שלא ימשיך בקבוצה, כאשר גם בלם בני סכנין סארי פלאח הוצע לקבוצה. "כמו בקיץ שעבר גם העונה נדע למצוא את השחקנים המתאימים בהתאם לתקציב שלנו" אמרו בחדרה.


מתכונן לעונה הבאה. אורי גוטמן (שלומי גבאי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי