בני יהודה תבקש שחקנים מחיפה תמורת חזיזה, זובאס נותח

אמיליוס זובאס
אמיליוס זובאס | מאור אלקסלסי

שוער מחזיקת הגביע החל תהליך שיקום של שבועיים, יהיה כשיר לתחילת האימונים. הזהובים רוצים את זנטי ועוואד תמורת הקשר, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה ומבוקש בכרמל. עתידם של קונסטנטין וסורו לא ברור

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

שוערה הליטאי של בני יהודה, אמיליוס זובאס, נותח בברכו והחל היום (שני) הליך שיקום של שבועיים. בחודשיים האחרונים של העונה שיחק זובאס עם כאבים עזים, כשהוא נוטל משככי כאבים ולעתים גם זריקות. כעת, לאחר שהעונה הסתיימה, החליט השוער לנצל את הפגרה על מנת לעבור ניתוח במיניסקוס. אם הכל ילך על פי התכנון, זובאס יספיק להגיע בזמן לפתיחת אימוני טרום העונה של הזהובים בסוף חודש יוני.

בבני יהודה ממתינים להתפתחויות בנוגע לשלושה שחקני מפתח בסגל. שי קונסטנטין, שסיים חוזה אך עדיין לא יודעים לאן מועדות פניו; איסמעילה סורו שחתום לעונה הבאה אך נמצא על הכוונת של מספר קבוצות בישראל; ודולב חזיזה שמחזיק בחוזה לעונה הבאה אך נמצא על הכוונת של מכבי חיפה.

בבני יהודה שוקלים לשקול עסקה משולבת שתכלול טרייד בין חזיזה למספר שחקנים במכבי חיפה, בנוסף לסכום כספי. תג המחיר שנקבו ראשי הזהובים נאמד במיליון וחצי יורו. בין השחקנים שהוזכרו כמועמדים להגיע לבני יהודה נמצאים, עמית זנטי שבילה שם העונה כמושאל, וכן מוחמד עוואד שעתידו אצל הירוקים עדיין לא ברור.


יעבור לכרמל? דולב חזיזה (מאור אלקסלסי)

עד כה צורפו לסגל רק דור כוכב ואורי צעדון, שהגיעו מהפועל עפולה, וזאת לאחר שמספר שחקנים בכירים דוגמת קרלוס קוויאר, מאוויס צ'יבוטה ויאקוב סילבסטר עזבו את הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי