מוגרבי הביע נכונות להצטרף, נתניה מנסה להוריד את מחירו

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | אודי ציטיאט

במועדון מאמינים שקשרה של בני סכנין יצטרף בסכום הנמוך מ-600 אלף ש"ח. בר ירוחם, קשרה ההתקפי של עירוני רמה"ש, נמצא במעקב. נקבעו שתי יריבות למחנה האימונים: א.א.ק אתונה היוונית וסנדאציה מפולין

(גודל טקסט)
במכבי נתניה סגרו סופית בימים האחרונים שני משחקי אימון לקבוצה במהלך מחנה האימונים שייערך בקיילצה שבפולין – מול א.א.ק אתונה היוונית ומול סנדאציה מהליגה הפולנית השנייה.


ומה בנוגע לפיראס מוגרבי? בקבוצה עדיין מנסים למצוא את הדרך לצרפו כאשר גם הקשר הביע את רצונו לשחק בנתניה. בקבוצה מקווים שיהיה אפשר להפחית את מחירו של השחקן, שעומד כרגע על 600,000 ש"ח, כשרכישתו נלקחה בחשבון באי מימוש האופציה על הקשר מוטי ברשצקי, שחזר להפועל ת"א. כבר ביום ראשון דיווחנו שהקשר נמצא על הכוונת של היהלומים.


בינתיים, לספורט1 נודע שמי שנמצא במעקב ובקבוצה ביררו לגביו הוא הקשר ההתקפי בר ירוחם. ירוחם, בן ה-22, שיחק בעונה שעברה החל מחודש ינואר בעירוני רמה"ש ומחזיק בחוזה בה, כאשר את העונה שעברה התחיל במכבי יבנה. בעברו, שיחק גם בליגה השנייה בדנמרק. יש לציין שבנתניה עדיין לא פנו רשמית לקשר, אך גם אם יעשו זאת, יצטרכו להגיע להסכם עם עירוני רמה"ש, אשר לה הוא שייך.




שחקני מכבי נתניה. יפגשו את א.א.ק אתונה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי