תורג'מן ערך שיחות עם שחקני הבית, בן בן יאיר הוצע לקבוצה

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | ערן לוף

מאמן נס ציונה סיים סבב שיחות עם שחקני העונה שעברה והודיע לחלקם שמעוניין בהם גם בליגת העל. קשר בני לוד שמבוקש גם על ידי ק"ש עשוי להצטרף, בקבוצה מחכים לעיריית ראשון לציון לגבי האירוח באצטדיון הברפלד

(גודל טקסט)

המאמן החדש של סקציה נס ציונה, עמיר תורג'מן, ממשיך בהכנות לעונה הבאה. המאמן ערך שיחות עם שחקני הקבוצה בעונה שעברה והודיע לחלקם כי הוא מעוניין שימשיכו גם בעונה הבאה. חלק מהשמות שאמורים להישאר בשורות העונה החדשה הם מהם כי מעוניין שימשיכו עם הקבוצה גם בעונה הבאה. בין השאר מדובר בשוער עמית שמש, המגן בן סיטלקול, הבלם צליל נחמיה, הקשרים סהר לוי ובן שמעוני והחלוץ רז שטיין שכבר חתם בקבוצה לעונה נוספת.

החל משבוע הבא יתחלו בנס ציונה בסוגיית שחקני הרכש כאשר בדומה לחלק מקבוצות ליגת העל גם תורג'מן ממתין לשחקנים שיושאלו מהקבוצות הגדולות כמו מכבי תל אביב ומכבי חיפה. במקביל במועדון רוצים להחתים מספר שחקנים מהליגה הלאומית ואחד השחקנים שהוצע לקבוצה הוא בן בן יאיר מבני לוד, ששיחק תחת תורג'מן בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב ומבוקש גם על ידי קריית שמונה.

דבר נוסף עליו פועלים במועדון זה סגירת המגרש הביתי. האופציה המועדפת זה לאחר בעונה הבאה באצטדיון הברפלד בראשון לציון אבל גם הוא חייב לעבור שיפוץ ובמועדון מקווים כי ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, יאשר את העבודות בכדי שהמגרש יהיה מוכן בזמן. אם הדבר לא ייצא לפועל, נס ציונה צפויה לארח במושבה.

בנס ציונה מקווים לארח באצטדיון הברפלד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי