בואה מורטה חתם רשמית באברטון, אלברמן עשוי להיות עוזרו של בלבול

גל אלברמן
גל אלברמן | אריאל שלום

במועדון אופטימיים לגבי שילובו של הקשר שהודיע על פרישה, צפוי לתפוס את מקומו של הפורטוגלי שעזב לפרמייר ליג. רוקאביצה דורש שדרוג בחוזהו, וייסמן צפוי לתת תשובה בקרוב

(גודל טקסט)
מכבי חיפה עדיין ממתינה להחלטותיהם של מספר שחקנים, ביניהם צמד החלוצים ניקיטה רוקאביצה ושון וייסמן. החלוץ בן ה-23 ונציגו צפויים לקבל החלטה בקרוב אם להיענות להצעה המשודרגת של הירוקים או לחתום בקבוצה מחו"ל.


בקשר לרוקאביצה, המצב מסובך יותר. בכרמל אישרו כי הם מוכנים שהחלוץ ימשיך גם בעונה הבאה תמורת 280 אלף דולר לעונה, חוזה אותו הרוויח גם בעונה שעברה, אך החלוץ מנגד דורש שדרוג לאור העובדה שהוא משלם מיסים גבוהים יותר בשל אזרחותו הישראלית: "ההחלטה היא כל כולו של רוקאביצה", נאמר במועדון. מאמן הקבוצה מרקו בלבול רוצה לראות את האוסטרלי ממשיך בקבוצה.


עוד במכבי חיפה, גל אלברמן הודיע אתמול (חמישי) על פרישה ולמרות שהשחקן לא השפיע מקצועית על הקבוצה בעונה האחרונה, במועדון רואים בו ייחודיות ולכן מקווים כי השחקן יסכים להצטרף כעוזרו של מרקו בלבול בעונה הבאה.



תלה את הנעליים בגיל 37. גל אלברמן (אריאל שלום)


דובר הקבוצה, דודו בזק, נכח אתמול בהודעת הפרישה של השחקן ואמר: "גל אולי לא השפיע על המגרש אבל הייתה לו השפעה גדולה בחדר ההלבשה. מדובר בנכס בלתי רגיל ולכן נשמח אם הוא יישאר אצלנו". הקשר עצמו לא פסל את האפשרות להישאר בתפקיד מקצועי, אך קודם לכן יצא לחופשה פרטית ואחריה יחליט לגבי הצעד הבא.


בינתיים, בצוות המקצועי של הירוקים נפרדו מלואיס בואה מורטה שחתם רשמית כעוזר מאמן אברטון, ומאמן הכושר ערן שאדו שעזב לגוואנגז'ו של ערן זהבי ודיא סבע.






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי