במכבי חיפה לא פוסלים שגרשון יישאר, השחקנים רוצים חיזוק

רמי גרשון
רמי גרשון | עדי אבישי

למרות עונה לא מוצלחת, בצוות המקצועי מעריכים את הבלם: "אם הוא לא ימצא קבוצה בחו"ל, הוא ימשיך", הסבירו. שחקני הקבוצה סבורים שצריך רכש על חשבון ריינן שיעזוב, במועדון מנסים להגיע להסדר עם דוס סנטוס

(גודל טקסט)

"אם רמי גרשון לא ימצא קבוצה בחו"ל, הוא יישאר במכבי חיפה", כך אמר היום (שבת) גורם במכבי חיפה לספורט1. למרות שעבר עונה לא פשוטה מבחינה מקצועית, הבלם, לו חוזה גבוה לשנתיים נוספות, מוערך מאוד על ידי הצוות המקצועי ולא מן הנמנע שהוא ימשיך בכרמל.

מי שמבינים שהקבוצה זקוקה לבלם ברמה גבוהה הם שחקני מכבי חיפה, שסבורים שהקבוצה צריכה להתחזק בשחקן הגנה על חשבונו של אטיין ריינן שקיבל הודעה כי הוא אינו בתוכניות המקצועיות לעונה הבאה. שחקן נוסף שאמור לעזוב הוא אליסון דוס דנטוס, איתו מנסים הירוקים להגיע להסדר כספי.

אתמול נפרדה רשמית מכבי חיפה מלואיס בואה מורטה, שהצטרף לאברטון מהפרמיירליג בתור עוזר מאמן. מאמן הירוקים מרקו בלבול צפוי לשוב בקרוב מחופשה פרטית בחו"ל והכוונה היא לצרף לצוות את המקצועי את גל אלברמן שהודיע בשבוע שעבר על פרישה מכדורגל.

אופציה נוספת היא שג'ובאני רוסו, המאמן המנטלי, יהפוך לעוזרו של בלבול, אולם זה יקרה רק אם אלברמן ישיב בשלילה. בנוסף, במכבי חיפה ממשיכים לחפש מאמן כושר במקומו של ערן שאדו והרצון הוא להביא זר כאשר אחת האופציות שעלו היא צירופו של חואן טוריחו שעבד בעבר במכבי תל אביב.


יישאר ירוק? רמי גרשון (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי