ראיקוביץ' עשוי להישאר במכבי, אמאדור מבוקש בסראגוסה

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | מאור אלקסלסי

הניסיונות למכור את הסרבי נמשכים, אבל במועדון טוענים שכלל לא בטוח שהוא לא יבחר להמשיך לעונה חמישית ואחרונה. הבלם מחוזר בליגה השנייה בספרד, דסה הבטיח להחזיר תשובה על עתידו לאחר המשחק נגד פולין

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תשוב לאימונים ביום רביעי הבא, ה-19 ביוני, לקראת משחקי מוקדמות ליגת האלופות, וכרגע עדיין יש מספר נושאים לא סגורים בגיבוש הסגל. במועדון פועלים למכירתו של השוער הסרבי פרדראג ראיקוביץ' ומבקשים להשלים את רכישתו של השוער היווני, אנדראס יניוטיס, שכבר סגר בשורות האלופה ויגיע לקריית שלום כשראיקוביץ' יעזוב.

במועדון מאמינים כי ראיקוביץ', השוהה עם נבחרת סרביה, אכן יעזוב לאירופה בזמן הקרוב ומכבי תוכל להרוויח עליו בשנה האחרונה בחוזהו. שורה ארוכה של מועדונים באירופה מוזכרים כמועמדים לרכוש את השוער שהעונה האחרונה בה זכה באליפות הייתה הטובה ביותר שלו. לאחרונה הפתיע השחקן כשדיבר על האפשרות שימשיך במועדון בהתאם לחוזהו, אולם במועדון בטוחים כי השוער קרוב לעזיבה ורואים את יניוטיס כמחליפו והאיש שיעמוד בין הקורות במוקדמות ליגת האלופות.

עם זאת, יש גם כאלו וחלק סבורים כי ראיקוביץ' ימשיך עונה נוספת ויעזוב כשחקן חופשי בקיץ מה שיחסוך לקבוצתו הבאה הוצאה כספית של ארבעה עד חמישה מיליון יורו. גורם בסביבת המועדון אמר: "ראיקוביץ' עשוי לבחור בדרך של דסה, כלומר ישלים את חוזהו במכבי ויהפוך לשחקן חופשי. הוא יודע שכרטיס השחקן שלו שווה הרבה, ואם ימשיך העונה בקבוצה, יוכל להשתתף במוקדמות ליגת האלופות ולחוות עונה אירופית מאתגרת. נראה מה יקרה בימים הקרובים".


פרדראג ראיקוביץ'. ימשיך לשנה נוספת? (דני מרון)

המאמן ולדימיר איביץ' מחכה לתשובה מהמגן אלי דסה שהבטיח להחליט בתום משחק הנבחרת נגד פולין האם יענה להצעה לחוזה חדש ומשודרג לחמש עונות, או שיעזוב למועדון באירופה. גם לדור פרץ יוצע חוזה ארוך טווח. הקשר הבהיר כי רק הצעה ממועדון בכיר בגרמניה, איטליה, אנגליה וספרד יובילו אותו לבקש לעזוב את מכבי תל אביב.

בינתיים, בתקשורת בספרד נכתב כי סראגוסה מהליגה השנייה בספרד מעוניינת לצרף לשורותיה את הבלם ז'איר אמאדור לו חוזה לעונה הבאה. בדיווח נכתב שהקבוצה רוצה לחזק את ההגנה שהייתה עקב האכילס של הקבוצה בשנה שעברה (ספגה 51 שערי ליגה), ושבמועדון התרשמו מנתוניו הפיזיים ועקבו אחרי העונה המוצלחת שלו בישראל, שהסתיימה באליפות. סראגוסה הייתה רחוקה מאוד ממאבק העלייה לליגה הבכירה וסיימה רק במקום ה-15.


ז'איר אמאדור. מבוקש בסראגוסה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי