לואיס ויסנטה מתאו מונה למנהל מחלקת הנוער של מכבי חיפה

לואיס ויסנטה מתאו
לואיס ויסנטה מתאו | מכבי חיפה

הספרדי בן ה-34 שעזב את ולנסיה סיכם לעונה הקרובה עם אופציה להארכת חוזהו: "איש מקצוע מוביל שמגיע ממועדון ענק", אמר אסף בן דב לאתר הרשמי. וגם: במועדון הופתעו מהפרסום הראשון בספורט1 בנוגע לטווטאחה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה חיפה בחנה לאורך השבועות האחרונים מספר מועמדים לתפקיד המנהל המקצועי של מחלקות הנוער, והבוקר (שלישי) היא הודיעה על מינויו של לואיס ויסנטה מתאו הספרדי, שסיכם לעונה עם אופציה להארכת חוזהו.

לפי הודעת המועדון, "לאחר שנפגש בשבוע שעבר עם מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, הוא נפגש עם מנהל מחלקת הנוער, יניב כהן וסגר עמו את כל הפרטים המקצועיים ואת דרכי הפעולה של המחלקה. הבוקר הגיע הספרדי למשרדי המועדון וסיכם את תנאיו ולאחר מכן החל במרתון פגישות לבניית תכנית עבודה לעונות הקרובות, זאת כחלק מאסטרטגיה של המועדון". מתאו בן ה-34 עבד במשך שש שנים במחלקת הנוער של ולנסיה ושימש כמנהל המקצועי שלה ממרץ 2017 עד ינואר 2019.


אסף בן דב
אמר לאתר הרשמי: "לאחר שבחנו מספר מועמדים בארץ ובחו"ל, החלטנו לתת את המושכות בתפקיד הכה משמעותי הזה, בידי ויסנטה, איש מקצוע מוביל שמגיע ממועדון ענק בכדורגל האירופי, עם ידע נרחב. אין לי ספק שיוביל את המחלקה קדימה".


המנהל המקצועי החדש בנוער (מכבי חיפה)


במקביל, ראשי מכבי חיפה וראשי הפועל נצרת עילית ייפגשו היום וידונו במתווה שיביא לשיתוף הפעולה בין המועדונים. בחיפה רוצים להפוך את נצרת עילית לקבוצת בת, בדומה לשיתוף הפעולה בין מכבי תל אביב לבית"ר תל אביב רמלה. בין השאר הירוקים יציעו כי הם ימנו מאמן ואף ישלמו את שכרו, כמו גם חלק גדול משכר השחקנים הצעירים שיושאלו לנצרת עילית. מי שצפוי לאמן במקרה זה את נצרת עילית הוא איתי מרדכי, ששימש עד עתה כעוזרו של מרקו בלבול.

בנצרת עילית טרם הביעו את הסכמתם לכך ואף ציינו כי ההחלטה תתקבל לאחר הפגישה עם אנשי חיפה. מנכ"ל נצרת עילית גיל ברעם אמר בנושא: "אף אחד לא דיבר איתנו על מאמן ואחרי פגישה נחליט מה הכי טוב לנצרת עילית".

ועוד בחיפה, במועדון הופתעו אתמול מהפרסום הראשון בספורט1 לפיו למגן טאלב טוואטחה חוזה לעונה נוספת בפרנקפורט וציינו: "אם נגיע לסיכום אז נפנה בצורה מסודרת כפי שאנחנו פועלים תמיד". טוואטחה ישוב כעת עם הנבחרת לישראל ולא מן הנמנע כי תיערך פגישה בינו לבין אנשי הקבוצה.

בקבוצה השיקו היום מיזם חדש הנקרא "מנוי שבת". מדובר במנוי למשחקי הבית של הקבוצה בשבת, לאור הבקשות של ציבור האוהדים הדתי. רכישת המנוי תבטיח לבעל המנוי כי בכל משחק בית אשר יתקיים במהלך השבת בעונת המשחקים הקרובה, יקבל בעל המנוי החזר נקודות שוות כסף בשווי של 5 אחוז מערך המנוי. משחק אשר יתקיים במהלך השבת יוגדר כמשחק בית אשר יתקיים החל מחצי שעה לאחר כניסת השבת ועד חצי שעה לאחר יציאת השבת. מדובר במנוי מנוי מיוחד לבעלי מנויים מהעונה האחרונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי