גורם בבית"ר ירושלים: "צריכים לקרות הרבה דברים כדי שאוחנה יעבור"

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | דני מרון

הפועל באר שבע דורשת כשני מיליון יורו עבור 60 אחוז מכרטיסו של השחקן, בבירה טוענים: "המגעים אכן חודשו, אבל הפערים גדולים"

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים מטילים ספק באשר לאפשרות שמיכאל אוחנה יצטרף לקבוצה. אמנם המגעים להעברתו מהפועל באר שבע לבית"ר ירושלים חודשו בימים האחרונים, אולם בשלב זה, כך מעריכים בבירה, הסיכויים שתצא לפועל עסקה שכזו אינם גבוהים כלל.

גורם בבית"ר ירושלים המצוי בפרטי המשא ומתן אמר לספורט1: "המגעים אכן חודשו, אבל נכון לעכשיו הפערים גדולים וצריכים לקרות הרבה דברים כדי שהעסקה תצא לפועל".

בהפועל באר שבע מסתבר, לא ממהרים להוריד בסכומים אותם הם דורשים עבור הקשר ועל פי השיחות האחרונות מדובר בסכום שנאמד בשני מיליון יורו על כ-60 אחוז מכרטיסו של אוחנה.

כידוע, אוחנה החמיץ חלקים גדולים של העונה בשל קרע ברצועה הצולבת ורק לקראת סיום הליגה חזר לשחק בקבוצתו של ברק בכר. במהלך המגעים בין באר שבע לבית"ר עלתה על הפרק גם סוגיית כשירותו הבריאותית וכן העובדה שחזר מפציעה ארוכה.


כשני מיליון יורו עבור 60 אחוז בלבד מכרטיסו (דני מרון)

בתוך כך ממשיכים בבית"ר בחיפושים אחר בלם ומגן שמאלי זרים ובמקביל מחפשים פתרונות לשחקנים החתומים לעונה הבאה, שקיבלו אישור לחפש לעצמם קבוצה אחרת דוגמת אפונסו טיירה שלא נמצא בתוכניות המקצועיות.

אגב, בבית"ר הבהירו היום שעסקת העברתו של עלי מוחמד ממכבי נתניה נסגרה מול אייל סגל ואינה תלויה בעסקאות אחרות, אם תהיינה כאלה, על שחקנים שעשויים לעשות את הדרך ההפוכה לנתניה, דוגמת טל כחילה ויעקב בריהון, כאשר גם שמו של השוער ארנטס שטקוס עלה על הפרק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי