נשאר בבית: מנשה זלקה האריך חוזה בהפועל חדרה

מנשה זלקה
מנשה זלקה | הפועל חדרה

הקפטן יישאר לפחות לעוד שלוש שנים: "שמח לחתום במקום בו גדלתי". שחקני הרכש הזרים יקבעו אחרי שגוטמן וגולן יחזרו מליטא, שם יצפו במספר מועמדים. הפועל ת"א הבטיחה לתת עדיפות על שחקנים שלא בתוכניות

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)
הפועל חדרה מתחילה בהכנות לעונה הבאה. לאחר העזיבה המתוקשרת של המאמן ניסו אביטן והמינוי של אורי גוטמן, המועדון מהשרון החל בהכנות לקראת העונה שמתקרבת והערב (רביעי) חתם על המשך דרכו קפטן הקבוצה, מנשה זלקה.


זלקה, שכידוע גם הדליק משואה ביום העצמאות, חתם על חוזה חדש לשלוש העונות הקרובות ולאחר החתימה אמר: "אני שמח לחתום במקום בו גדלתי. תודה על הבעת האמון של המועדון בי ואמשיך לתת את הלב והנשמה למועדון ולעיר חדרה". הקשר שותף ב-17 משחקים בעונה החולפת, בה קבוצתו סיימה בפלייאוף העליון.



בנוסף להחתמתו של זלקה, גוטמן והיועץ המקצועי של הפועל חדרה אורן גולן, ייצאו מחר למספר ימים בליטא, שם יצפו במשחקי אימון במהלך הימים שישי ושבת. המטרה היא להרכיב רשימת שחקנים זרים שיוזמנו למבחנים בחודש הבא כשייפתחו האימונים. במועדון רוצים להתמקד קודם כל בבחירת השחקנים הזרים ובמקביל נמצאים במעקב אחרי שחקני רכש ישראלים.



עונתו הראשונה כמאמן רשאי עומדת לצאת לדרך. אורי גוטמן. (שלומי גבאי)


במקביל, ראשי המועדון נפגשו היום בצהריים עם אנשי הפועל תל אביב והביעו שביעות רצון מהפגישה, זאת לאחר העימות שנוצר בין המועדונים אחרי החתימה של ניסו אביטן בחודורוב. האכזבה של חדרה נבעה מכך שהמועדון מתל אביב לא בחר לפנות תחילה אליהם, אלא ישירות למאמן וניהל שיחות עמו ללא אישור. בכל מקרה, נציגי הפועל ת"א הבטיחו לאנשי חדרה כי מעתה על שחקנים שלא יהיה בתכניות של ניסו אביטן, לחדרה תהיה עדיפות. בפגישה עצמה לא הועלו שמות, אולם שחקן שעשוי להצטרף לסגל של גוטמן הוא ירין פרץ, שהיה מושאל אצל חדרה בעונה האחרונה ובשרון היו רוצים שיחזור לעונה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי