פסימיות במכבי חיפה לגבי צירופו של אולסק, בלבול רוצה חלוץ זר

מרקו בלבול
מרקו בלבול | ראובן כהן, מכבי חיפה האתר הרשמי

לאור אי הסכמה עם שון וייסמן וניקיטה רוקאביצה הירוקים רוצים שחקן התקפה נוסף. רועי קהת מעוניין להגיע לנתניה, אך לא מוכן להיכלל בטרייד עם הקשר בן ה-27: "כל הצדדים צריכים לרצות בעסקה אבל זה לא נראה כך"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תפתח מחר (ראשון) את אימונה באופן רשמי ולאחר מכן אף תצא לשני מחנות האימונים באוסטריה ובהולנד, לכן הצוות המקצועי מעוניין להגיע עם הסגל מלא ככל הניתן.

הירוקים ינסו לקדם את העסקאות מול ניקו אולסק ומכבי נתניה ומול דולב חזיזה ובני יהודה כאשר האחרון אמור לסגור בקבוצה בימים הקרובים ועמית זנטי יעשה את הדרך ההפוכה. על פי אנשי חיפה בבני יהודה דורשים גם סכום כספי בנוסף לשחקן בן ה-22, אך זה יכול לבוא לידי ביטוי בשחקן מכבי חיפה נוסף שיעבור למחזיקת הגביע בהשאלה.

בנוגע לאולסק אז יש פחות אופטימיות ובשלב זה אין סיכומים, למרות רצונו של רועי קהת לעבור לנתניה, אבל לא דרך טרייד, אלא להגיע לפשרה מול אנשי חיפה ולעבור ישירות לקבוצה, בדיוק כמו סאן מנחם שדרש להשתחרר ממכבי חיפה מכיוון שאינו בתוכניות של מרקו בלבול ובעצמו לקבל החלטה לגבי עתידו המקצועי. "כל הצדדים צריכים לרצות בעסקה ובינתיים זה לא נראה כך", אמר גורם בחיפה על המעבר של אולסק.


אין שום סיכום בין מכבי חיפה עם ניקו אולסק (ערן לוף)

אי הוודאות בחיפה קיימת גם בחלק ההתקפי כאשר שון וייסמן טרם החליט לגבי עתידו וזכה להצעה משודרגת מאלופת פולין. הירוקים ביקשו מהחלוץ לקבל החלטה סופית בימים הקרובים. לגבי החלוץ האוסטרלי ניקיטה רוקאביצה שאומנם קיבל הצעה לחוזה ארוך טווח, אבל עם שכר נמוך משמעותית ולכן בוחן אופציות נוספות.

אי החתימה של השניים משאירה את חיפה עם שלושה חלוצים בלבד בסגל: ירדן שועה, מוחמד עוואד וגיל יצחק ולכן בצוות המקצועי ביקשו ממחלקת הסקאוטינג להתחיל בחיפוש אחר חלוץ זר. "מכבי חיפה תעמיד סגל ראוי ואיכותי לעונה הבאה" אמרו במועדון.



טרם החזיר תשובה לגבי עתידו. שון וייסמן (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי