מכבי ת"א לחדרה: "אליאל פרץ למכירה תמורת 900 אלף ש"ח"

אליאל פרץ, עומר אצילי
אליאל פרץ, עומר אצילי | דני מרון

נציגי הצהובים העבירו מסר כי לא ירצו להשאיל את השחקן לעונה נוספת. גוטמן וגולן התרשמו מחלוץ ברזילאי בן 23 שכבש העונה שבעה שערים בליגה הליטאית

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

מאמן הפועל חדרה אורי גוטמן והיועץ המקצועי אורן גולן נמצאים בליטא, שם הם יצפו במספר שחקנים מהליגה המקומית על מנת לצרף זרים פוטנציאליים לעונה הבאה, כשבין השאר במועדון יחפשו מחליף דויד מתיאוס בעמדת הבלם, יחד עם מגן שמאלי ושחקן כנף.

אתמול (שישי) נכחו השניים במשחק בין ז'לגיריס וילנה לז'לגיריס קובנה והתרשמו מהחלוץ הברזילאי זואה פיגווארדו שכבש העונה שבעה שערים ב-13 משחקים. הערב צפויים השניים לצפות במשחק נוסף ולאחר מכן יחליטו אילו שחקנים יוזמנו למחנה האימונים של הקבוצה בבולגריה בחודש הבא. גולן: "אנחנו מכינים רשימת מועמדים ואכן מתרשמים ממספר שחקנים אבל טרם נפתחו שיחות עם שחקן כזה או אחר".

עוד לפני הנסיעה ערך גוטמן ישיבת עבודה ראשונה עם כל הצוות המקצועי שכולל את עוזרי המאמן רון קלר והראל סלע, מאמן הכושר דוד בובליל ומאמן השוערים מאיר טלבי. המחשבה היא קודם כל לצרף שחקנים זרים ולאחר מכן להמתין למועדונים הגדולים שצפויים לדלל את הסגל שלהם בחודשים הקרובים. אחד השחקנים שהפועל חדרה רוצה להשיב אותו את אליאל פרץ, שהפך לשחקן מפתח בחלק השני של העונה, אך חזר אוטומטית למכבי תל אביב.


בחדרה מחפשים מחליף לדויד מתיאוס (מאור אלקסלסי)

בחדרה בדקו אופציה להשאיל את פרץ לעונה נוספת אבל הצהובים העבירו מסר כי בשלב זה הם מעוניינים למכור את השחקן בסכום של כ-900 אלף שקלים ולא להשאילו לעונה נוספת. בחדרה מתכוונים להמתין עם ההחלטה מספר שבועות ומקווים כי לאחר חזרתה של מכבי תל אביב ממחנה האימונים ישנו הצהובים את הדעה בנושא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי