אוגו מדבר על עזיבת ב"ש: "הרגשתי שאני צריך להתרענן"

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

רגע לפני אליפות אפריקה, קשר נבחרת ניגריה ואקס הקבוצה מבירת הנגב התראיין במולדתו: "השנים בישראל היו נהדרת, אבל הגיע הזמן לקחת את הקריירה שלי צעד קדימה". וגם: הציפיות לקראת הטורניר והיעד הבא

(גודל טקסט)

פחות מחודש לאחר שנפרד רשמית מהפועל באר שבע וימים ספורים לפני פתיחתה של אליפות אפריקה במצרים, ג'ון אוגו התראיין במולדתו ניגריה ודיבר על הפרק בישראל, עתידו והציפיות הגדולות לקראת הטורניר שבפתח.

אוגו פתח וסיפר על ההחלטה לעזוב את הפועל באר שבע איתה זכה בשלוש אליפויות: "הליגה הישראלית עזרה לי בתור שחקן כדורגל ובתור בן אדם, אבל הגעתי לנקודה שהייתי צריך להתרענן. זו הייתה חוויה נהדרת עבורי והיו לי חמש שנים יפות, אך הגיע הזמן למצוא אתגר חדש ואני חושב שזה היה הרגע הנכון ביותר לקחת את הקריירה שלי צעד נוסף קדימה".

על כך שהואעשוי לחבור לטוני וואקמה בטרבזונספור, שהוזכרה לא אחת כמועמדת המובילה לצרפו לקראת העונה הבאה: "אני אכריע ואכריז על היעד הבא שלי רק לאחר שאליפות אפריקה תסתיים. עזבתי את ישראל עם גאווה גדולה ואני מרוכז אך ורק בהצלחת הנבחרת שלי. אדבר על עצמי ועל העתיד שלי רק לאחר תום הטורניר".

הסיכויים של ניגריה לזכות באליפות אפריקה: "זה לא יהיה קל, אבל אנחנו רוצים להביא כבוד למדינה שלנו ונעשה הכל על מנת לעשות את הטוב ביותר שלנו בטורניר במצרים. כל הזדמנות לשחק בנבחרת היא ברכה עבורי. עומדת הפני כולנו משימה חשובה כי מדובר בטורניר גדול ואני מאמין שיש לנו הזדמנות לעשות את זה".

על המונדיאל ברוסיה, בו ניגריה לא עברה את שלב הבתים לאחר הפסד דרמטי לארגנטינה: "אנחנו מודעים היטב לטעויות שעשינו ברוסיה, למדנו מהן ואנחנו נשתדל לא לעשות אותן שוב בטורניר הקרוב. יש לנו קבוצה של שחקנים מוכשרים שיגיעו עם הרבה אנרגיה, התלהבות ומוטיבציה על מנת להתחיל את האליפות הכי חזק שאפשר".



ג'ון אוגו הנרגש במהלך טקס הפרידה מהפועל באר שבע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי