מכבי חיפה ערכה את אימון פתיחת העונה עם סגל חסר

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מכבי חיפה, רשמי

הירוקים פתחו רשמית את עונת 2019/2020 יחד עם אוטין ויצחק שהגיעו ראשונה לכפר גלים. דוס סנטוס, מזרחי וייסמן, רוקאביצה וחבשי לא התייצבו. במועדון מחפשים עוזר מאמן נוסף ומאמן כושר

(גודל טקסט)

לאחר מספר ימי מנוחה חזרו היום (ראשון) שחקני מכבי חיפה לאימונים ולמעשה פתחו רשמית את עונת המשחקים 2019/2020. לאור אי הוודאות לגבי מספר שחקנים מסוימים, אימון הפתיחה נערך עם סגל חסר.

השחקנים החדשים שהצטרפו לאימון הם המגן הניגרי איקוום אוטין שלאחרונה נבחר לאחד ממאה השחקנים הכי מוכשרים בעולם והחלוץ גיל יצחק שחתם במכבי חיפה כבר בחודש ינואר שעבר אך שיחק בהפועל ראשון לציון עד סיום העונה.

סאן מנחם ורועי קהת שאינם בתוכניות של מרקו בלבול התאמנו גם הם עם הקבוצה, אבל הירוקים מקווים להגיע עמם להסדר בכדי להעבירם בטרייד תמורת ניקו אולסק ממכבי נתניה כאשר הכוונה לסיים את הסאגה עד ליציאת הקבוצה למחנה האימונים באוסטריה ויימשך בהולנד ביום רביעי.


סאן מנחם הגיע לאימון למרות שהוא לא בתוכנית של מרקו בלבול (מכבי חיפה רשמי)

מי שלא הגיעו לאימון הם אופיר מזרחי ואליסון דוס סנטוס שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה אבל גם הם לא בתוכניות של חיפה, החלוצים שון וייסמן וניקיטה רוקאביצה שסיימו חוזה ולמרות שקיבלו הצעה לחוזה חדש לא התייצבו לאימון הפתיחה. הבלם עאיד חבשי קיבל מספר ימי מנוחה בגלל משחקי נבחרת ישראל ויצטרף לקבוצה במחנה האימונים.

מי שעוד יגיע עם חיפה ישירות לאוסטריה הוא עוזר המאמן החדש פול גרובס שחתם על חשבונו של לואיס בואה מורטה שעזב לאנגליה ובחיפה רוצים לצרף עוזר ישראלי נוסף על חשבונו של איתי מרדכי שעבר לאמן את הפועל נצרת עילית. בנוסף גם מאמן כושר חדש יגיע במקומו של ערן שאדו שעזב לסין ובינתיים אורי הראל מכין את תוכנית האימונים החדשה.

סגל חסר באימון הפתיחה (מכבי חיפה רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי