בבית"ר ירושלים נוטים לוותר על מיכאל אוחנה: "המחיר לא רלוונטי"

יוסי בניון רוני לוי
יוסי בניון רוני לוי | ספורט1

לאחר לא מעט שיחות בין הבעלים משה חוגג לאלונה ברקת, הכישרון של באר שבע מתרחק: "אנחנו ממשיכים הלאה" אמרו בבירה. הקשר היפני קוהיי קאטו ימשיך להיבחן, אך לא צפוי לחתום

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים נוטים לוותר על רכישתו של מיכאל אוחנה מהפועל באר שבע, בשל הפערים הכספיים שקיימים בשלב זה בין הצדדים. לאחרונה נעשו לא מעט שיחות בין הבעלים משה חוגג ואלונה ברקת, אך לא חלה התקדמות משמעותית בגלל הסכומים המוצעים. "המחיר לא רלוונטי, אנחנו ממשיכים הלאה", אמר גורם בבית"ר לספורט1.

אם לא יחול מפנה דרמטי ובאר שבע לא תתגמש באופן משמעותי בסכום אותו היא דורשת עבור הקשר, תנסה בית"ר לצרף שחקנים אחרים במקומו. ללא קשר לעסקת אוחנה, השוער הליטאי ארנסטס שטקוס, עשוי לעשות את הדרך ההפוכה מעיר הקודש לבירת הנגב. שטקוס חתום לעונה הבאה על חוזה של 230 אלף דולר, אך בית"ר לא תבקש תמורה עבורו ותסכים לשחררו לקבוצה שתשלם את החוזה במלואו, בעקבות ההערכה הרבה לאיתמר ניצן. 

המנהל המקצועי יוסי בניון והמאמן רוני לוי, פתחו אמש את שבוע המבחנים לשחקנים מושאלים, שחקני נוער וכאלה ששיחקו בליגות נמוכות. מדיניות דומה לזאת של בני יהודה, במטרה למצוא 'מציאות' שיחזקו את הסגל, לקראת פתיחת האימונים בעוד שבוע.


מיכאל אוחנה מתרחק מהבירה (דני מרון)

בין השחקנים שהתאמנו אמש היו דניאל שוורצבויום, ששיחק העונה בהפועל פ"ת, שלום אדרי שכבש 10 שערים במ.ס.טירה מליגה א', סער בראון בלמה של הפועל כפ"ס שמתאושש מקרע ברצועה הצולבת וכן החלוץ יניב מזרחי ששיחק העונה ברמת השרון מהלאומית. השחקנים זומנו לעוד שלושה אימונים השבוע ובהמשך תתקבל החלטה האם לצרף מי מהם לסגל של בית"ר. גם הקשר היפני קוהיי קאטו, ששיחק בעונה שעברה בוידז'ו לודז' מהליגה השלישית בפולין נכח באימונים, אמנם לא הרשים ולא צפוי לקבל חוזה במועדון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי