מ.ס אשדוד התחילה בהכנות: שובל גוזלן על הכוונת

שובל גוזלן
שובל גוזלן | דני מרון

הקבוצה של רוני אוואט ומשה אוחיון מחפשת חיזוק בשוק הישראלי, גם שגיב יחזקאל ששיחק בקבוצה העונה מבוקש, אך תג המחיר שהציבה מכבי ת"א על סך מיליון שקלים אינו ריאלי עבורה. במועדון הכחישו שערן לוי יצטרף

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

ההכנות של מ.ס אשדוד לעונה הבאה בעיצומן. אחרי שהבטיחו עוד עונה בליגת העל רק במחזור האחרון של העונה, בקבוצה מקווים לרשום עונה טובה יותר וכבר התחילו לעבוד בנמרצות על הסגל לעונה הבאה. מאמני הקבוצה, רוני אוואט ומשה אוחיון, מתמקדים כרגע בשחקנים ישראלים וסימנו מועמד מוביל: החלוץ שובל גוזלן, ששב למכבי נתניה אחרי עונת השאלה בפראלימני הקפריסאית ואינו נמצא בתכניות של סלובודאן דראפיץ'.

שחקן נוסף שאשדוד ניסתה לצרף לשורותיה הוא שגיב יחזקאל חלוץ מכבי תל אביב שהושאל לקבוצה בעונה החולפת. אך תג מחירו של החלוץ שנרכש בעבור 700 אלף יורו מהפועל תל אביב, עומד על מיליון ש"ח, סכום שאשדוד לא תוכל להרשות לעצמה לשלם. במועדון עלתה האופציה להשאיל את השחקן לעונה נוספת. 

במקביל, באשדוד מחכים לשחקנים שישוחררו מקבוצות ליגת העל, וכבר עלתה האפשרות להחתים את עמית מלכה, אקס הפועל תל אביב ששיחק בעונה שעברה בהפועל מרמורק וכיום שחקן חופשי. גם גל אביב, ששיחק בעונה שעברה בקריית גת עשוי לחזור מהשאלה. גם שמו של החלוץ ערן לוי עלה במועדון, אך יש לציין שבמ.ס אשדוד הכחישו את האפשרות שהוא יהיה אחד משחקני החיזוק לעונה הבאה.

במקביל, בקבוצה פתחו מחנה אימונים עבור שחקנים צעירים וחופשיים מליגות נמוכות, על מנת למצוא חיזוק מרענן לסגל במחיר שפוי. ביום חמישי בשעה 17:00 יתקיים באצטדיון הי"א משחק אימון בין מ.ס. אשדוד להפועל ב"ש, בו ישותפו בעיקר אותם צעירים. הכניסה לקהל תהיה חופשית.

רוני אוואט. ההכנות בעיצומן (עדי אבישי)
רוני אוואט. ההכנות בעיצומן (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי