אביטן הציע את זיקרי, נחמיאס וכהן, בחדרה אופטימיים

אורי גוטמן
אורי גוטמן | אתר רשמי

המאמן הקודם מקיים את הבטחותיו לצוות המקצועי בראשות גוטמן וגולן, שחזרו מחו"ל אחרי שעקבו אחר מספר שחקנים בליטא. פגישה בין ראשי המועדון לאוהדים תתקיים במטרה ליישר את ההדורים

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה מתקדמת בהכנות לעונה הבאה. אחרי צירופו של שגיא דרור לסגל והארכת החוזה של הקפטן מנשה זלקה, אורי גוטמן ממשיך בבניית הסגל לעונה הקרובה. המאמן והיועץ המקצועי אורן גולן חזרו לארץ לאחר מספר ימים בליטא, שם עקבו אחרי מספר שחקנים שעשויים להצטרף בעונה הבאה.

גוטמן קיבל לאחרונה מספר שמות של שחקנים זרים בעמדות הבלם והקשר ובמקביל ימשיך לעקוב אחרי שחקנים נוספים, כשגם שחקנים השייכים להפועל תל אביב על הכוונת. כזכור, בשבוע שעבר פורסם על מפגש שנערך בין ראשי הפועל חדרה לראשי הפועל תל אביב, במטרה ליישר את ההדורים אחרי מעברו של ניסו אביטן מחדרה לתל אביב ובסיום המפגש הובטח לחדרה זכות ראשונים על שחקנים שלא יהיו בתוכניות של אביטן לעונה הקרובה.

למעשה מאמן הפועל ת"א החדש העביר לאחרונה מספר שמות לראשי המועדון הקודם שלו וביניהם הבלם רז נחמיאס, ששיחק בעונה שעברה בהפועל רמת גן, הקשר רז כהן והחלוץ רועי זיקרי. למרות ששחקנים אלו מחזיקים בהצעות מקבוצות נוספות, בחדרה מאמינים כי לפחות שניים מהשלושה יחתמו אצלם.

בינתיים, ראשי הפועל חדרה יפגשו עם אוהדי הקבוצה במטרה להרגיע את הרוחות, זאת לאחר סאגת עזיבתו של ניסו אביטן את המועדון. מראשי הקבוצה נמסר: "האוהדים הם חלק חשוב מהמועדון, ואנחנו רוצים לענות להם על כל השאלות שעלו אצלם על הפרק בזמן האחרון"

רועי זיקרי. לא בתוכניות של הפועל תל אביב בעונה הקרובה (מאור אלקסלסי)
רועי זיקרי. לא בתוכניות של הפועל תל אביב (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי