עלי מוחמד יחתום היום באופן רשמי: "מתרגש לשחק עבור הקהל המדהים הזה"

עלי מוחמד
עלי מוחמד | דני מרון

חוגג ובניון שומרים על קשר עם השחקן שנמצא בחופשה, ובשעות הקרובות הוא כבר ילבש צהוב. בבית"ר הודיעו להפועל באר שבע כי ירדו מאופציית מיכאל אוחנה, שי קונסטנטין וניקיטה רוקאביצה צפויים לקבל הצעות

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים העבירה מסר להפועל באר שבע, בו נאמר כי היא יורדת מהניסיונות לצרף את מיכאל אוחנה ונכון לעכשיו הנושא יורד מהפרק מבחינתה. כפי שפורסם אמש (שני) לראשונה בספורט1, בבית"ר החליטו לוותר על המשך המגעים עם באר שבע, בשל הדרישות הכספיות הגבוהות שהציבו אנשי הקבוצה מהדרום וכעת כאמור הועבר המסר לראשי באר שבע. המגעים להעברתו של אוחנה לבית"ר נמשכו מספר שבועות וידעו עליות וירידות. נכון לעכשיו הפערים בין הצדדים נראים גדולים מדי ואין הסכמות על הסכומים.


לספורט1 נודע כי בימים האחרונים הציעו ראשי באר שבע טרייד, במסגרתו יעבור מיכאל אוחנה לבית"ר בתמורה לדוד קלטינס, אך מיד לאחר מכן התחרטו וחזרו בהם מההצעה. במתווה נוסף שהוצע לאנשי בית"ר דובר גם על הצעה שבמסגרתה יעבור אוחנה לבית"ר יחד עם שיר צדק כשדוד קלטינס יעשה את הדרך ההפוכה בתוספת סכום כסף, אולם על פי גורמים בבית"ר, גם מההצעה הזו חזרו בהם אנשי באר שבע ובסיכומו של דבר החליט הבעלים משה חוגג לוותר על רכישתו של אוחנה, וכעת ינסו המנהל המקצועי יוסי בניון והמאמן רוני לוי לחפש שחקני חיזוק אחרים.


"כנראה שבבאר שבע לא באמת רצו למכור או לשחרר את מיכאל אוחנה", אמר גורם בבית"ר. "המחירים לא רלוונטיים ואין שום סיכוי שנשלם את הסכומים שהם דרשו עבור השחקן. המשכנו הלאה ונחפש שחקנים אחרים".


קונסטנטין. בבית
קונסטנטין. בבית"ר יודעים שיהיו דמי השבחה (מאור אלקסלסי)


שם אחר שכן נמצא עדין על הפרק מבחינת בית"ר הוא שמו של המגן שי קונסטנטין, שסיים את חוזהו בבני יהודה ובשלב זה לא הגיע להסכמות עם ראשי הזהובים, על הארכת חוזהו. בבית"ר ממתינים להתפתחויות ומודעים לדמי ההשבחה שתדרוש בני יהודה, הנאמדים בכ-300 אלף דולר עבור המגן.


במקביל לחיפושים אחר בלם זר ומגן שמאלי זר, ממתינים בבית"ר גם לניקיטה רוקאביצה, שסיים חוזה במכבי חיפה. בבית"ר מאמינים שאם רוקאביצה, לא יגיע להסכמות חדשות עם הירוקים בתוך שבוע עד עשרה ימים, אפשר יהיה לצרפו ובכך תשלים בית"ר את הרכישות לחלק הקדמי, לאחר צירופו של שלומי אזולאי והארכת החוזה לאנתוני וארן.


בבית"ר מקווים לסגור באופן סופי גם את סאגת החתמתו של עלי מוחמד על חוזהו הרשמי במועדון, שכן עד כה הקשר השוהה בחופשה פרטית בגאנה טרם חתם על טיוטות החוזה שנשלחו אליו. בבית"ר מודעים ללחצים שהופעלו על מוחמד בשבוע האחרון, מאז פורסמה הידיעה כי סגר את תנאיו בבית"ר, ודאגו להיות עמו בקשר ישיר כאשר גם הבעלים חוגג וגם יוסי בניון שוחחו עמו והרגיעו אותו בכל הקשור לרעש והסערה התקשורתית שהיתה בארץ לאחר צירופו לקבוצה.



עלי מוחמד.

עלי מוחמד. "רוצה להחזיר לבניון, לחוגג ולאוהדים על התמיכה שקיבלתי" (דני מרון)



עלי מוחמד יחתום במהלך היום באופן רשמי, לאחר שנסגרו כל הפרטים הקטנים בחוזהו. "אני מתרגש לחתום בבית"ר ירושלים ולשחק עבור הקהל המדהים שלה", אמר מוחמד. "אני מחכה כבר לתחילת האימונים ורוצה להחזיר לבניון, לבעלים חוגג ולאוהדים על התמיכה הגדולה שקיבלתי"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי