אביטן שוחח עם ספורי, סילבסטר קיבל הצעה רשמית

רמזי ספורי
רמזי ספורי | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל תל אביב דיבר עם הקשר לראשונה מאז מונה, פערים במשא ומתן עם החלוץ הסלובקי שעל מועמדותו להצטרף פורסם לראשונה בספורט1. וגם: הסיכוי שמאור בוזגלו יצטרף וסאגת אוראל דגני

(גודל טקסט)

ניסו אביטן קיים לפני שעה קלה פגישת היכרות עם רמזי ספורי, הראשונה בין השניים מאז מונה הראשון למאמן הקבוצה. אביטן הבהיר לקשר כי הוא בונה עליו להיות מהשחקנים המובילים בקבוצה ומאמין ביכולות שלו להתקדם ולהוביל את הפועל תל אביב לצמרת.

ספורי, אשר מחזיק בחוזה לעונה נוספת, יכול להשתחרר ממנו תמורת חצי מיליון יורו. ראשי המועדון האדום מבקשים להציע לו חוזה חדש לטווח ארוך ואמורים להיפגש עם בני משפחתו לאחר שסירבו לקיים פגישה עם סוכנו אבי נמני. גם עם אוראל דגני צפויה הנהלת הפועל תל אביב לערוך פגישה נוספת בה יתברר האם הקפטן ימשיך בקבוצה לאחר שכזכור ביקש שדרוג כספי ונדחה.

עדיין קיימת אפשרות שדגני יפעיל את סעיף השחרור שלו שעומד על 200 אלף יורו לקבוצה בחו"ל ו-400 אלף יורו לקבוצה בישראל. לספורט1 נודע כי ההצעה הטובה ביותר שהוגשה לדגני בשלב זה היא מבית"ר ירושלים שמעוניינת לצרפו.

בנוגע ליאקוב סילבסטר, שעל מועמדתו להצטרף להפועל תל אביב פורסם לראשונה בספורט1, במועדון ממתינים לתשובה מהחלוץ שקיבל הצעה רשמית. הסלובקי ששיחק אשתקד במדי בית"ר ירושלים ובני יהודה שוקל את הפנייה, אולם עדיין קיימים פערים קטנים בין הצדדים.


קיבל הצעה להצטרף. יאקוב סילבסטר (דני מרון)

מעברו של מאור בוזגלו להפועל תל אביב תקוע. אתמול נערכה שיחה בין אביו של השחקן לראשי המועדון, שהגישו לקשר הצעה כספית והבהירו כי אביטן בונה עליו כשחקן מרכזי, אך נכון לעכשיו הפערים הכספיים גדולים והכדור נמצא בידיים של בוזגלו.

"בוזגלו יודע בדיוק מה המצב בהפועל תל אביב מבחינה מקצועית וכלכלית", הבהירו במועדון. "תשובתו להצעה שלנו תקבע לאיזה כיוון אנחנו נמשיך מכאן. כפי שכבר אמרנו, הסיכויים שהוא יצטרף עומדים בשלב זה על 50%".

בהפועל תל אביב עדיין ממתינים לתשובתו של אדי גוטליב שקיבל הצעה לחתום על חוזה לשלוש שנים כאשר במועדון מביניים שקיימת אפשרות שהבלם יבחר לעזוב. בינתיים, מי שהצטרף לקבוצה הוא המגן הימני תומר לוי, שהגיע ללא תמורה לאחר שחוזהו בהפועל אשקלון הסתיים.

מי שצפויים לסיים בקרוב את דרכם בהפועל תל אביב הם רז כהן, עבדי פרחאת ורועי זיקרי כאשר במועדון ממתינים להתפתחויות. שני שחקנים נוספים שלא נמצאים בתוכניות של אביטן הם אריק ינקו ואחמד עאבד, אולם על השניים אין הצעות בשלב זה והם מתכוונים לממש את החוזה עליו הם חתומים.


הכדור ברגליים שלו. מאור בוזגלו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי