מכבי ת"א פותחת עונה: קארצב ואלמוג ינסו להרשים את איביץ'

עדן קארצב
עדן קארצב | דני מרון

הצהובים ייערכו אימון בכורה ללא שחקני רכש, אך עם המושאלים ששבו מחדרה כאשר גם אור דסה וחוזז יגיעו. שחקני הנבחרת יצטרף למחנה בהולנד במהלכו, המאמצים להשאיר את אלי דסה נמשכים. משחק הכנה מול אלקמאר בוטל

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפתח היום (רביעי) את ההכנות לקראת עונת 2019/20 כאשר תקיים אימון ראשון בקרית שלום. מחר תמריא האלופה למחנה אימון בן עשרה ימים בהולנד, כאשר בהמשך צפוי להיערך מחנה אימון נוסף. במחנה האימון הראשון לא ייערכו משחקי הכנה כלל, לאחר שהיום הודיעה אלקמאר ההולנדית שהמשחק שתוכנן לשבת הבאה (29.6) בוטל מסיבות לוגיסטיות.

נכון לרגע זה מכבי תל אביב לא צירפה אף שחקן רכש והפנים החדשות באימון יהיו של עדן קארצב ואילון אלמוג ששבו מעונת השאלה בהפועל חדרה. השניים ינסו להרשים את הצוות המקצועי בראשותו של המאמן ולדימיר איביץ', שיכריע לאחר מחנות האימונים לגבי השחקנים אותם הוא רוצה לראות בסגל בעונה הקרובה. שניים נוספים שחזרו מהשאלה הם מתן חוזז ואור דסה שימריאו גם הם למחנה האימונים.

שרן ייני, דור פרץ, יונתן כהן ודן גלזר קיבלו מספר ימי חופשה נוספים בשל צמד המשחקים של נבחרת ישראל והם אמורים להצטרף לחבריהם במהלך המחנה. מי שלא יפתחו עם הקבוצה את ההכנות הם איתן טיבי ואלי דסה שסיימו חוזה וכרגע לא הגיעו להסכמות עם המועדון על הישארות. המגעים מול המגן, לו ביקוש בגרמניה ובטורקיה, נמשכים כאשר השאיפה היא להחתימו על חוזה ארוך טווח.


המגעים נמשכים. אלי דסה (דני מרון)

בשל העובדה שההיווני אנדראס יאניוטיס, שסגר במכבי תל אביב, לא הצליח להתיר את חוזהו באולימפיאקוס, הוא יצטרף רשמית רק בתחילת חודש יולי מה שאומר שמצבת השוערים של הצהובים במחנה האימונים בהולנד תורכב מפרדראג ראיקוביץ', שטרם מצא קבוצה חדשה, דניאל טננבאום, דניאל פרץ ועומר כץ ששיחק בעונה שעברה בבית"ר ת"א/רמלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי