מכבי תל אביב המריאה למחנה האימונים בהולנד

אימון מכבי תל אביב
אימון מכבי תל אביב | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

האלופה תיערך לצמד המשחקים בסיבוב המקודמות השני של ליגת האלופות במחנה האימונים בהורסט. אייל גולסה עשוי לשוב למגרשים בחודש אוגוסט. יאנוטיס יגיע לקבוצה ב-1.7

(גודל טקסט)

האלופה מכבי תל אביב ערכה הבוקר (חמישי) אימון נוסף ואחריו היא יצאה הקבוצה לשדה התעופה בן גוריון, לקראת הטיסה לבריסל שבבלגיה, משם היא תמשיך בנסיעה למחנה אימונים, בן 10 ימים בהורסט שבהולנד.

הצהובים צפויים לקיים מחנה אימון נוסף בסמוך למועד המשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות, נגד אסטנה הקזחית או קלוז' הרומנית כפי שנקבע בהגרלה שנערכה אתמול. בכל מקרה המשחק הראשון יערך בחוץ ב-23 או ה-24 ביולי והגומלין שבוע לאחר מכן בנתניה.

במכבי תל אביב מודעים לכך שההגרלה אינה קלה וגם לאחר שנמנע מפגש נגד קופנהאגן הדנית החזקה, עדיין מדובר בשתי יריבות שנראות לפחות על הנייר עדיפות ויהיה בהחלט קשה לעבור לסיבוב הבא.


מכבי תל אביב באימון פתיחת העונה (מכבי תל אביב, האתר הרשמי)

הסגל של האלופה, עדיין לא מושלם ובשלב זה לא הצטרף אף שחקן רכש חדש והמאמן ולדימיר איביץ' והצוות המקצועי סביבו, ינסו להתרשם במהלך המחנה מכמה מושאלים שימריאו עם הקבוצה, כמו עדן קארצב ואיילון אלמוג, ששיחקו בהפועל חדרה בעונה שעברה, מתן בלטקסה מבני יהודה, מתן חוזז ששב מהפועל חיפה וגם נועם כהן והשוער הצעיר עומר כץ, ששיחקו בבית"ר תל אביב/רמלה.

שחקני הנבחרת, שרן ייני, יונתן כהן ודן גלזר, קיבלו מספר ימי מנוחה נוספים ויצטרפו ישירות לחבריהם למחנה בהולנד בשבוע הבא.

הקשר אייל גולסה, שנמצא עדיין בהליך שיקום, אחרי ניתוח שעבר בברכו, ימריא גם הוא עם הקבוצה וצפוי להמשיך את האימונים על פי תכנית מיוחדת שהותאמה לו, לקראת החזרה לסגל שמתוכננת להיות בקרוב.


במועדון מקווים שיהיה מוכן לקראת משחקי הליגה בחודש אוגוסט. אייל גולסה (אודי ציטיאט)

גולסה נותח לפני שלושה חודשים באחת מרצועות ברכו, לאחר שהחמיץ את מרבית העונה שעברה בשל הפציעה. הצהובים מעדיפים שהקשר יסיים את הליך השיקום, עד שיחלים בצורה מוחלטת ומקווים שיהיה מוכן לקראת פתיחת המשחקים בליגה בחודש אוגוסט.

מבינת הזרים, אין כרגע כל שינויים והשוער פרדראג ראייקוביץ', שצפוי להימכר בקרוב, עדיין מתאמן עם הקבוצה, כמו גם הבלם ז'איר אמאדור, שמבוקש בסרגוסה הספרדית וצ'יקו אופאדו והמגן אנריק סאבוריט, שמתוכננים להישאר בסגל. השוער היווני אנדראס יאנוטיס, עדין לא שוחרר רשמית מאולימפיאקוס היוונית ועל פי התכנון הוא אמור להצטרף רק ב-1.7 לאימוני הקבוצה.


ז'איר אמאדור עם אנריק סאבוריט. עתידו של הפורטוגלי עדיין לא ברור (מכבי תל אביב, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי