טועמה: "תקליטו אותי – הפועל ת"א תהיה בפלייאוף העליון"

סלים טועמה ופיני בלילי
סלים טועמה ופיני בלילי | צילום: אינסטגרם

כוכב העבר דיבר על חזרתו למועדון בתוכנית הספורט של 103FM: "רוצה לתרום לצעירים מהניסיון שצברתי". האפשרות שיהפוך למאמן: "לא חושב שיש לי את האופי הדרוש". מינויו של ניסו אביטן: "הגיע עם קבלות"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הודיעה היום על חזרתו של אחד הסמלים הגדולים ביותר שלה, סלים טועמה, שישתלב בצוות המקצועי הבכיר של מחלקת הנוער. שחקן העבר יעבוד לצידו של המנהל המקצועי עומר בוקסנבוים ויהיה אחראי על אימוני העשרה וטכניקה.

"אני רוצה לומר תודה לעומר ולבעלי המועדון על כך שהם החזירו אותי", אמר טועמה בראיון לתוכנית הספורט של 103FM והוסיף: "הפועל תל אביב יקרה לליבי, זה הבית שלי ואני מקווה לעזור לשפר את השחקנים הצעירים. תמיד יש ציפיות בהפועל תל אביב וכולם צריכים לעמוד בהן".

על כך שחסרים כיום שחקנים עם יכולות בעיטה כמו שלו: "אימוני העשרה זה גם חלק מהעניין של טכניקת בעיטה – ללמד את הבחורים איך ניגשים לכדור. זה לא רק זה, אלא גם איך לנוע בלי כדור ועוד המון דברים. אני שמח להצטרף למועדון ואעזור בכל דבר שאפשר. הפועל תל אביב משוועת לשחקנים צעירים שיגיעו לבוגרים".


חוזר הביתה. סלים טועמה (הפועל תל אביב)

האם הוא רוצה להיות מאמן: "האמת, כרגע זה לא בראש שלי. מאמן זה מקצוע קשה מאוד, במיוחד אצלנו בארץ. צריך אופי אחר בשביל לאמן ולא נראה לי שלי יש את האופי הזה, אבל אני רוצה לסייע לשחקנים הצעירים ולתרום מכל הניסיון שצברתי במהלך הקריירה שלי".


האם הוא מכוון אל עבר הקבוצה בוגרת
: "זו גאווה גדולה בשביל להתחיל במחלקת הנוער, על אחת כמה וכמה כאשר זה קורה במועדון שאני כל כך אוהב. אין לי בעיה איך ואיפה לעבוד, העיקר שזה יהיה בהפועל תל אביב".

על מינוי ניסו אביטן: "הוא עשה עבודה מצוינת בחדרה ועכשיו הוא הגיע למועדון גדול עם כל התנאים להצליח. אני מאמין שהפועל תל אביב תהיה בפלייאוף ואני מקווה מאוד שגם תגיע לאירופה. יש לניסו קבלות. תקליטו אותי ודברו איתי בסוף העונה – הפועל ת"א תהיה בפלייאוף העליון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי