נחיתתו המאוחרת של מיכאל אוחנה הייתה הגורם המכריע לעזיבתו

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | עדי אבישי

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר זעם על השחקן בן ה-23 שנעדר האימון הפתיחה ולא השתתף בתרגול הקבוצתי. עוד נטען כי לפני משחק האימון נגד אשדוד, התקשר לרופא המועדון בטענה שלא חש בטוב

(גודל טקסט)

פרטים חדשים על עזיבת מיכאל אוחנה מהפועל באר שבע לבית"ר ירושלים: נחיתתו המאוחרת של הקשר מחופשה בחו"ל והיעדרותו מאימון הפתיחה, שעליהן דווח בלעדית בספורט1, היו הקש ששבר את גב הגמל.

המאמן ברק בכר כעס על התנהלותו של השחקן, וביום שני כשהשחקן הגיע לאימון באיחור של 24 שעות נאסר עליו להשתתף בתרגול הקבוצתי. כפי שפרסמנו כאן, אוחנה התאמן לבדו בצדי המגרש, ובמהלך האימון שיגר כדורים בעוצמה לחומת הבטון המקיפה את מגרש האימונים בבית האדום, בזמן שהשחקנים רצו סביבו.

אוחנה אמנם עדכן בסוף השבוע שעבר את המנכ"ל אסי רחמים על דחיית טיסתו, ועדיין לא היה די בכך. גורמים בסביבת המועדון טוענים שהיה עליו לתכנן את לוח הטיסות כך שיהיה לו מרווח תמרון, במקרה של עיכובים בטיסה כזאת או אחרת, ובלבד שיתייצב בזמן במקום עבודתו. "אוחנה היה צריך לתכנן את החופשה בהתאם ללוח הזמנים של האימונים. לא צריך לזלזל במאמן ולהגיד שהוא לא רוצה להישאר", אמרו בטרנר.


כעס בהפועל באר שבע נגד מיכאל אוחנה (דני מרון)

עוד נטען כי ביום חמישי, לפני משחק האימון מול מועדון ספורט אשדוד, התקשר אוחנה לרופא המועדון ד"ר ליאור זלר והתלונן שהוא לא חש בטוב.

עד לפני הנחיתה הלא רכה של אוחנה ממקסיקו, נוצר הרושם שמעברו לבית"ר תקוע. באר שבע פרסמה שהצעתו של משה חוגג נדחתה, אבל המציאות בשטח הכתיבה תסריט אחר. אוחנה שניהל את ענייניו בעצמו לא גנז את תוכניתו לסיים את הפרק הבאר שבעי, ואתמול חודש המו"מ עד לחתימה שהפתיעה רק את מי שלא היה בקיא בפרטים.

באר שבע ואלונה ברקת הפגינו אורך רוח כלפי השחקן. אוחנה פתח את עונת 2017/18 ברגל ימין. עד חודש ינואר הוא שותף ב-14 מתוך 18משחקים, ולמרות שהקבוצה רצה לאליפות נוצר סביבו רעש תקשורתי. הזמזומים נפסקו רק לאחר פציעתו של השחקן, והקבוצה ליוותה את תהליך החלמתו שכלל ניתוח בחו"ל לשחזור הרצועה הצולבת.


התלונן לרופא הקבוצה שלא חש בטוב לפני המשחק נגד אשדוד (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי