חזיזה ואשכנזי נפרדו מבני יהודה: "עוזב מועדון שהיה בית עבורי"

דולב חזיזה
דולב חזיזה | דני מרון

צמד השחקנים שיעזוב למכבי חיפה הודה למועדון ולאוהדי הקבוצה בחשבון האינסטגרם הרשמי: "המועדון חישל אותי ונתן לי כלים להתקדם", מסר השחקן שהגיע מליגה א', חברו הוקיר את הקהל: "השירה גרמה לנו לרוץ בשבילכם"

(גודל טקסט)
צמד השחקנים שעוזב את בני יהודה לטובת מכבי חיפה, יובל אשכנזי ודולב חזיזה, נפרד היום מהמועדון ומהאוהדים שעמם חגגו העונה זכייה בגביע המדינה באמצעות חשבון האינסטגרם הרשמי של הקבוצה הכתומה.


"אני נפרד ממועדון שחישל, לימד ונתן לי את הכלים להתקדם ולהצליח", מסר אשכנזי, שהיה אחד מתגליות העונה החולפת. הקשר הוסיף מילות הוקרה: "אני רוצה להודות מכל הלב להנהלת בני יהודה ולצוות המקצועי שליווה אותי, האמין בי ותמך בי לאורך הדרך וכמובן להודות לאוהדים על שנתיים קסומות, על הטירוף שהכנסתם בי, על התמיכה והמוטיבציה שנתתם לי, תמיד תהיה לי פינה חמה בלב עבורכם. לעולם לא אשכח את ההזדמנות הגדולה שניתנה לי", נכתב בהודעתו מטעמו.

חזיזה מצדו מסר: "אני עוזב מועדון שהיה בית עבורי במשך 5 שנים, בית של אהבה ונתינה. לכם האוהדים, אני רוצה להודות על כל האהבה שהרעפתם עליי, על השמחה ביציעים, על השירה שגרמה לנו לרוץ בשבילכם. אני פותח דף חדש במועדון ענק כמו מכבי חיפה, אבל בני יהודה והאוהדים שלה תמיד ישארו אצלי בלב".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

יובל אשכנזי: "לפני שנתיים הגעתי לבני יהודה כשחקן צעיר מליגה א', קיבלתי הזדמנות וקיוויתי להצליח, לקחת אותה בשתי ידיים. חלמתי להגיע להישגים, לא רק בשבילי, אלא גם בשביל האוהדים והמועדון הגדול הזה. אחרי זכייה בגביע המדינה ועונה מרגשת שבה קיבלתי חום, אהבה ותמיכה ענקית מכל עבר, אני נפרד ממועדון שחישל, לימד ונתן לי את הכלים להתקדם ולהצליח. אני רוצה להודות מכל הלב להנהלת בני יהודה ולצוות המקצועי שליווה אותי, האמין בי ותמך בי לאורך הדרך וכמובן להודות לאוהדים על שנתיים קסומות, על הטירוף שהכנסתם בי, על התמיכה והמוטיבציה שנתתם לי, תמיד תהיה לי פינה חמה בלב עבורכם. בני יהודה הייתה הצעד הראשון שלי בליגת העל ולעולם לא אשכח את ההזדמנות הגדולה שניתנה לי. אוהב המון, יובל אשכנזי".

A post shared by בני יהודה תל אביב (@bnei_yehuda_tlv_official) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

דולב חזיזה: "לא יודע מאיפה להתחיל אז אני פשוט אכתוב את מה שיש לי על הלב. אני רוצה לומר תודה ענקית למועדון בני יהודה ת"א, על כל התרומה והערכים שהעניק לי, על שתי זכיות מרגשות בגביע המדינה, על אין ספור רגעים יפים, לצד רגעים קשים שרק הפכו אותנו לטובים יותר ובסופו של דבר שהעניק לי את האפשרות להתקדם הלאה. אני עוזב מועדון שהיה בית עבורי במשך 5 שנים, בית של אהבה ונתינה. לכם האוהדים, אני רוצה להודות על כל האהבה שהרעפתם עליי, על השמחה ביציעים, על השירה שגרמה לנו לרוץ בשבילכם, יש הרבה רגעים משותפים אתכם שאזכור לכל החיים, ככה שאין ספק שאתם חלק מהחיים שלי עכשיו וככה גם תישארו. אני פותח דף חדש במועדון ענק כמו מכבי חיפה, אבל בני יהודה והאוהדים שלה תמיד ישארו אצלי בלב. אוהב אותכם המון, דולב חזיזה ♥"

A post shared by בני יהודה תל אביב (@bnei_yehuda_tlv_official) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי