מכבי חיפה עוקבת אחרי בן חיים, גנדה לא יחתום בקבוצה

טל בן חיים
טל בן חיים | אתר רשמי

בכרמל מנסים להנחית את אחד הלגיונרים ואחרי סירובו של טוואטחה בודקים את אפשרות צירופו של חלוץ ספרטה פראג שהתאושש מפציעה קשה. החלוץ שסיים חוזה בהפועל ת"א מעדיף לחפש אופציות בחו"ל, ואלון אחמדי הוצע

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה את השלב הראשון במחנה האימונים שנערך באוסטריה, שם עובדים השחקנים בעיקר בכל הקשור לכושר גופני בניהולו של מאמן הכושר אורי הראל, אך יש לציין שבחיפה צפויים להנחית בקרוב מאמן כושר זר נוסף בנוסף.

שני המצטרפים החדשים יובל אשכנזי ודולב חזיזה הצטרפו אתמול לקבוצה והחלו בהכנות לעונה הקרובה ולמפגש במוקדמות הליגה האירופית מול מורה הסלובנית. החלוץ ג'וזף גנדה, שהיה מועמד להצטרף למכבי חיפה, הודיע הערב (שבת) כי הוא עדיין מעוניין למצות אופציות בחו"ל כאשר אחד הסוכנים הזרים שלו הודיע כי יש התעניינות לגבי השחקן. בחיפה הופתעו מהמהלך, במיוחד אחרי שנציגיו הישראליים של השחקן כבר סיכמו את תנאיו ואף לא ידעו על שום התעניינות לגבי גנדה, והיו בטוחים כי הוא יצטרף במהרה למחנה האימונים. גורם במכבי חיפה אמר: "הופתענו מההתנהלות של גנדה, במיוחד כיוון שכבר עבר בדיקות רפואיות, אבל אנחנו מכבדים את השחקן וממשיכים הלאה".

למרות החיזוק, בחיפה יודעים כי הסגל עוד לא הושלם וישנו רצון להתחזק במספר שחקנים זרים וכן בליגיונר. בתחילה קיוו הירוקים כי הליגיונר יהיה המגן טאלב טוואטחה, אבל כפי שפרסמנו לראשונה האחרון תחת חוזה בפרנקפורט ובשלב זה מעדיף לחפש אופציות אחרות, ולכן בכרמל מנסים לצרף לגיונר אחר ואחד השחקנים שעלה על הפרק הוא החלוץ טל בן חיים שחזר מפציעה קשה. בן חיים התחיל את האימונים בספרטה פראג ובמועדון עוקבים אחר ההתפתחויות, מכיוון שלא מן הנמנע שהמאמן החדש יבחר שלא להמשיך עם הישראלי.

מעבר לכך הירוקים מחפשים גם שחקנים זרים בעמדות המגן השמאלי, בלם, קשר וחלוץ. כפי שפרסמנו אתמול בכרמל מחכים להחלטה של פיפ"א בנושא מנדז'ק, כאשר סוכנו של השחקן סיפר כי אם יהפוך לחופשי, יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה. בנוסף לאחרונה הוצעו לקבוצה מספר שחקנים וביניהם קשר קריית שמונה ואלון אחמדי שאינו מעוניין להישאר בקבוצה הצפונית. שחקן נוסף הוא קשר כוכב האדום, לורנסו אבסיליו.


חזיזה ואשכנזי כבר הצטרפו לחבריהם החדשים במחנה (מכבי חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי