טאפוקו מתקרב להפועל חיפה, תמאש לא יזכה לחופשה פרטית

קווין טאפוקו
קווין טאפוקו | דני מרון

הקשר מחוזר גם על ידי הפועל ת"א והפועל חדרה אך מעדיף לשחק בקבוצה של סילבס. כץ ייפגש עם השחקן במהרה במטרה להחתימו עוד לפני אימון הפתיחה. הקבוצה מימשה את האופציה על משפתי

(גודל טקסט)

הבלם הרומני של הפועל חיפה, גבריאל תאמאש, היה בחודשים האחרונים לא מעט בכותרות ולאו דווקא מהסיבות הנכונות כאשר נתפס נוהג בשכרות ובמהירות מופרזת ונשפט לחודשיים של עבודות שירות. בניגוד לשאר השחקנים שבילו בתקופה האחרונה ויגיעו במהלך שבוע הבא לפתיחת האימונים, הרומני נשאר בישראל ואינו צפוי לצאת לחופשה פרטית מכיוון שעבודות השירות שלו מסתיימות ב-14 ליולי, כשיומיים לאחר מכן תצא הקבוצה למחנה האימונים. "כל השחקנים זכו למנוחה וייצא ביחד למחנה", אמר גורם במועדון.

בינתיים בקבוצה יעלו הילוך בעניין צירופו של הקשר קווין טאפוקו. כבר אתמול פורסם בספורט1שיחות בין הצדדים כבר החלו. האחרון קיבל אתמול הודעה כי לא ייצא עם באר שבע למחנה אימונים ומבין שלא בתוכניות של ברק בכר ולכן מחפש אופציות חילופיות. בין השאר גם הפועל תל אביב והפועל חדרה הביעו עניין בשחקן אבל טאפוקו מעדיף לשחק בקבוצה של חיים סילבס. המאמן נפגש בשעות הערב עם הצרפתי, פגישה שהסתיימה ברוח טובה ובה סוכם שיואב כץ ייפגש מאוחר יותר עם ראשי באר שבע והצדדים יגיעו לסיכום על מנת שטאפוקו יחתום כבר ביממה הקרובה.

הבעלים יואב כץ צפוי לערוך שיחה עם השחקן ונציגיו ולהגיש לו הצעה בכדי להחתימו במהרה שיגיע לאימון הפתיחה של הקבוצה. הבלם גיא משפתי ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה. הקבוצה של סילבס מימשה את האופציה של השחקן שיישאר בכרמל בדומה לרן קדוש, עידן שמש, נס זמיר ולירן סרדל.


גיא משפתי (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי