מכבי ת"א ממשיכה במגעים עם אלי דסה ומחפשת חלוץ זר

אלי דסה
אלי דסה | אריאל שלום

המגן שמתאמן לבדו ממשיך להמתין להצעות מאירופה ולכן לא חותם על החוזה המשודרג שהוצג לו. האלופה קיימה שיחות עם נציגיו של קונסטנטין כמחליפו. הצהובים ישקיעו את הכסף ממכירת ראיקוביץ' בחיזוק בחלק הקדמי

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נמצאת כבר ביומה הרביעית במחנה האימון בהורס שבהולנד. לפחות בשלב זה לא מתוכנן משחק אימון, כשבצוות המקצועי נותנים דגש על שיפור הכושר הגופני לצד אימונים עם הנעת כדור. השוער היווני אנדראס יאניוטיס, שחתם לשלוש שנים והצטרף במוצאי שבת לאימוני הקבוצה, נכנס לאט לאט לקצב ובקבוצה מקווים שבתקופה הקרובה יצליח להוריד חלודה ויהיה מוכן לקראת המשחק הראשון בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות בעוד חודש.

במכבי מאמינים שמאמן השוערים היווני, חריסטוס קלפאקיס, יצליח להביא את יאניוטיס לכושר משחק ראוי, וחלק מההכנה תתבצע במשחקי מבחן, שיערכו הצהובים במחנה אימון נוסף, בן שמונה ימים, אותו יערכו ב-7.7 עד ה-15.7 וגם הוא יתקיים בהולנד.

לצד ההכנות של הקבוצה, ממשיכים במכבי בניסיונות להגיע להסכמות עם המגן אלי דסה, שסיים את חוזהו ובשלב זה מתאמן לבדו. לדסה הוצע חוזה לארבע עונות, עם שדרוג כספי, לעומת חוזהו הנוכחי שהסתיים, אך בשלב זה מנסה המגן גם למצות את האופציות לצאת ולשחק באירופה ולכן אינו ממהר לחתום על ההצעה של הצהובים. 


אנדראס יאניוטיס (צילום: באדיבות אתר מכבי תל אביב)

במקביל למגעים עם דסה, כבר התקיימו שיחות עם נציגיו של מגן בני יהודה, שי קונסטנטין, שגם הוא סיים חוזה במדי הזהובים ונכון לעכשיו טרם חתם על הארכת חוזה אצל מחזיקת הגביע. במכבי סימנו את קונסטנטין, כמחליף אפשרי לדסה ובמידה והאחרון יחליט באופן סופי שלא להאריך את חוזהו בקבוצה. 

לאחר מכירתו של השוער הסרבי פרדראג ראיקוביץ' והכנסת סכום כסף משמעותי לקופת המועדון, ינסו כעת בצוות המקצועי למצוא חלוץ בעל שיעור קומה. כפי שנהוג אצל הבעלים מיטש גולדהאר, גם בשנים קודמות, ברגע שנכנס כסף ממכירת שחקן והתמודדות חשובה באירופה נמצאת על הפרק,  הוא מאשר להשקיע את הכסף בצירוף רכש וכך צפוי להיות גם הפעם.

שחקני מכבי תל אביב. חלוץ זר צפוי להצטרף (צילום: באדיבות אתר מכבי תל אביב)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי