אביטן: "ספורי רצה לעזוב". ניסנוב: "זה היה בלתי נמנע"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אודי ציטיאט

המאמן, שהציע לקשר את סרט הקפטן, דיבר על מכירתו להפועל באר שבע: "אבידה קשה, אבל בכדורגל יש חוקים". הבעלים לספורט1: "אי אפשר היה לעצור את העסקה הזו". קווין טאפוקו לא יצטרף

(גודל טקסט)

"אי אפשר היה לעצור את מכירתו של ספורי להפועל באר שבע", כך אמר היום (שלישי) בעלי הפועל תל אביב איציק ניסנוב בשיחה עם ספורט1 והוסיף: "הצענו לרמזי חוזה ארוך טווח עם שכר של 180 אלף יורו לעונה, רצינו אותו, אבל סעיף השחרור הופעל ולא נותרה לנו ברירה".

"אנחנו מנסים לחזק את הפועל תל אביב", אמר הבוקר המאמן ניסו אביטן בטקס פרידה שנערך לו על ידיי עיריית חדרה. "יש לנו בסיס רחב, עשינו כמה החתמות טובות ודברים עוד יקרו עד שתתחיל הליגה. בסך הכל, אני מרוצה ממה שקורה במועדון".

על עזיבתו של ספורי: "זו אבידה קשה. נלחמתי על רמזי ורציתי להשאירו, אבל בכדורגל יש חוקים. ברגע שמשלמים את סעיף השחרור והשחקן רוצה לעבור, אין לנו מה לעשות בנידון. אנחנו כבר חושבים על מחליפים שיכולים לתפוס את המשבצת שלו". על קווין טאפוקו: "הוא לא יהיה בהפועל תל אביב".

"אביטן נפגש עם ספורי והציע לו את סרט הקפטן", סיפר גורם בהפועל תל אביב לאחר שהעסקה הושלמה והמועדון הכניס לקופתו חצי מיליון יורו בתמורה לקשר. "ניסו הבהיר לרמזי שהוא בונה עליו, זה לא עזר ואנחנו מאחלים לו בהצלחה בדרכו החדשה".


מאדום לאדום. רמזי ספורי (הפועל באר שבע – האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי